וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי החמיצה מחווה רומנטית מבעלה: "צילמתי רק את הסוף"

עודכן לאחרונה: 19.8.2024 / 12:30

בר רפאלי ציינה את ערב ט"ו באב עם מחווה רומנטית מבעלה, עדי עזרא. אלא שמרוב התרגשות, היא לא לחצה על המצלמה בזמן ותיאלץ להישאר רק עם הזיכרון המתוק

בר רפאלי/אינסטגרם

ט"ו באב מוציא מכוכבי הביצה ביממה האחרונה את הצדדים הרגישים, החשופים והרומנטיים שלהם. גם הדוגמנית בר רפאלי שנמצאת בימים אלה בחופשה משפתית ביוון נכנסה לאווירה, כשתיעדה (או ליתר דיוק ניסתה לתעד) את המחווה הרומנטית שעשה עבורה בעלה, איש העסקים עדי עזרא: "איזה מקסים בעלי. לכבוד ט"ו באב, שכר מטוס שיכתוב I LOVE YOU בשמיים. אבל מרוב התרגשות צילמתי רק את הסוף".

גם אסי עזר ניצל את היום החגיגי כדי לחגוג את אהבתו, קבל עם, עדה ואינסטוש, לבעלו אלברט אסקולה. "שני דברים שעושים לי טוב בחיים האלה: לחגוג איתך את החיים ולראות אותך ישן עם הילדים", כתב. "ט"ו באב שמח אהבת חיי. תודה שעברת לפה בשבילי, תודה שהקמת איתי משפחה, אוהב אותך ואוהב לנצח".

אסי עזר ואלברט אסקולה. אינסטגרם, צילום מסך
ביום החתונה. אסי ואלברט/צילום מסך, אינסטגרם
אלברט אסקולה והילד. אינסטגרם, צילום מסך
אוהב לראות אותו ישן עם הילדים. אלברט אסקולה/צילום מסך, אינסטגרם

גיא איתן, יוצא "האח הגדול", העניק טיפ משלו לאוהבים: "לכל מי שמצא אהבה בדור העקום שלנו- תעריכו אותה ותשמרו עליה. נכון, יש תקופות יותר טובות ותקופות יותר רעות, אבל בשביל להצליח בחיים חייבים להתחייב לטווח רחוק בדברים, ואחד מהם זה זוגיות".

איתן הוסיף: "אם אני יכול לתת מעצמי משהו לדור הצעיר הוא זה- גם בתקופות הרעות לא עוזבים. יושבים ומדברים. אין בעיה שאין לה פתרון כל עוד רוצים. אם לא רוצים זה כבר סיפור אחר. תכבדו, תשמרו, תתקנו, תאהבו, תהיו נאמנים. והכי חשוב תזכרו ששניכם אחד, אותה המטרה וזה הבית שלכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully