וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן מקבל תמיכה לא צפויה: "חקירות נגד גיבורי מדינה?"

עודכן לאחרונה: 19.8.2024 / 10:50

יממה לאחר שפרקליט המדינה המליץ לפתוח בחקירה פלילית נגד אייל גולן, הקולגה מאיה בוסקילה נחלצת לעזרתו ותוקפת: "איומים על אמנים, חקירות נגד גיבורי מדינה... דחוף לעשות רפורמה"

אייל גולן. באדיבות HOT, צילום מסך
אייל גולן/צילום מסך, באדיבות HOT

אתמול (ראשון) פורסם כי פרקליט המדינה עמית איסמן המליץ לפתוח בחקירה פלילית נגד הזמר אייל גולן, בחשד להסתה לאלימות נגד תושבי עזה. זאת, לאחר שגולן קרא לאחר מתקפת ה-7 באוקטובר "למחוק את עזה" ו"לא להשאיר שם אף בן אדם אחד". מי שתכריע בהחלטה האם אכן תיפתח חקירה זוהי היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב- מיארה.

הבוקר קיבל גולן תמיכה מהקולגה מאיה בוסקילה, שכתבה: "איומים על אמנים, חקירות נגד גיבורי מדינה, יועמ"שית שעושה מה שהיא רוצה ופרקליטות שחייבת דחוף לעשות רפורמה כי זאת פשוט בושה והבדיחה...".

מאיה בוסקילה תומכת באייל גולן ותוקפת את הפרקליטות. אינסטגרם, צילום מסך
"איומים על אמנים". מאיה בוסקילה נגד הפרקליטות/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, גם השר איתמר בן גביר התייחס אמש לפרשה, כשצייץ בטוויטר "עזה אוהבת את האיסלאם, ישראל אוהבת את אייל גולן". בן גביר חטף מהגולשים ביקורת קשה, כאשר בין היתר נכתב: "לא ייאמן. נרצח במשמרת שלך ואתה בוחר לצייץ על אייל גולן", "האויבים שלנו מסתכלים על הציוץ הזה ומסתלבטים עלינו, מעם סגולה הפכנו לעם מטומטם", "אדוני לא התגייס לשרת בצבא ההגנה לישראל, אבל אין ספק שאתה משרת מצוין את אויבי ישראל" ו"זה באמת לא נתפס איך מכל האנשים האיכותיים, המבריקים והערכיים שיש לנו במדינה, אתה השר האחראי על ביטחוננו האישי. לא נתפס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully