וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגם רודברג: "אף חיסול, לחימה או תקיפה - לא משתווים לחזרתם"

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 19:54

שבת נוספת עברה ללא החטופים, שחיים כל יום מחדש את בוקר השבעה באוקטובר. השחקנית וכוכבים נוספים מהביצה המקומית ניסו להשתמש בקולם כדי לזעוק את זעקתם של אותם אנשים - שנמקים בשבי

אגם רודברג. אינסטגרם, צילום מסך
אגם רודברג/צילום מסך, אינסטגרם

קשה להכיל את העובדה שאנחנו חיים במציאות כל כך קשה בה הלב שלנו חצוי, כשחלקו נמצא עוד בשבת השחורה ועם החטופים, שעדיין נמצאים בשבי כבר מעל לעשרה חודשים וחלקו עם הניסיון לשרוד תחת האיומים התמידיים, והאקטואלים מבפנים ומבחוץ.

כדרך נוספת להבעת מחאה על המצב, מפורסמים רבים לוקחים יוזמה ודואגים להשמיע את הקולות המושתקים של החטופים.

"עוד שבת שבה 115 אחים ואחיות שלנו במנהרות הגיהנום. אף חיסול, לחימה ו/או תקיפה, מוצדקים ככל שיהיו, לא משתווים לחזרתם", נכתב בסטורי שהעלתה השחקנית אגם רודברג לחשבון האינסטגרם שלה: "אין ולא תהיה לנו זכות קיום, ולא תקומה בלעדיהם. אני באמת לא מצליחה להבין אנשים שלא מבינים שאין מחיר לחזרתם".

"אלה יכלו להיות אתם, ההורים שלכם, חברים שלכם, האחים שלכם, הילדים שלכם. אין מחיר, אין. עסקה עכשיו".

הסטורי של אגם רודברג. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אגם רודברג/צילום מסך, אינסטגרם
גלעד שלמור. ניר פקין
גלעד שלמור/ניר פקין

גם העיתונאי גלעד שלמור דאג לנסות לגרום להתעוררות: "ואולי גם צריך להזכיר את המובן מאליו: לא יהיה ניצחון מוחלט בלי להחזיר אותם הביתה ולא תהיה תקומה אחרי כישלון ה-7/10, אם אפילו אחד מתוכם ישאר מאחור".

הסטורי של גלעד שלמור. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של גלעד שלמור/צילום מסך, אינסטגרם
שירה נאור. ניר פקין
שירה נאור/ניר פקין

השחקנית שירה נאור, שיתפה את הסרטון שעלה בעמוד האינסטגרם של 'וואלה ניוז' על יום ההולדת של רומי גונן שמתרחש היום (ראשון) וכאבה: "כל פעם שמשתפת לא מצליחה לכתוב כלום. פשוט לא מוצאת עוד מילים רק מחנק ורצון לצרוח 'די כבר, די כבר, די כבר'. אי אפשר להכיל את זה יותר, רק תחזירו אותם כבר הביתה. תחתמו על עסקה ותחזירו הביתה את כולם. די די די די די".

הסטורי של שירה נאור. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של שירה נאור/צילום מסך, אינסטגרם
דנית גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך, עיבוד תמונה
דנית גרינברג/עיבוד תמונה, אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של דנית גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של דנית גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

גם יוצרת התוכן והמשפיענית דנית גרינברג לא יכלה להתעלם מהעובדה שהם עדיין שם ושרומי מציינת את יום הולדתה בידי ארגון הטרור: "רומי, זה בטח לא היום הולדת שדמיינת וחלמת... זאת המציאות האכזרית הזאת שמכה כל יום מחדש ושוברת את הלב לרסיסים. כולנו מחכים לחגוג לך כאן כשתחזרי וזה יקרה ממש ממש בקרוב, אני בטוחה! אני מתפללת".

חברתה של גרינברג, המשפיענית דניאל עמית, חיזקה גם הדברים וכתבה בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה: "מזל טוב רומי, אנחנו מחכים לך כבר יותר מידי זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully