וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קביים לשניים? אנה ארונוב ובעלה נפצעו ברגליהם

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 11:51

הכוכבת ובעלה אמנם לא נפצעו באותו הזמן, אך כן הצליחו למצוא את עצמם עם פציעות כואבות ברגליים - בשבועיים האחרונים של חודש אוגוסט: "אי אפשר שיהיו שני אנשים עם רגליים שבורות בבית". וואלה סלבס קייטנה פרטית

הסטורי של אנה ארונוב/אינסטגרם
אנה ארונוב אייל אלגבי. אינסטגרם, צילום מסך
אנה ארונוב אייל אלגבי/צילום מסך, אינסטגרם

הימים האחרונים היו כמו סוערים במיוחד בביתם של שופטת תוכנית הריאליטי אנה ארונוב ובעלה אייל אלגבי.

רק בתחילת סוף השבוע האחרון (שישי), עבר אלגבי ניתוח ברגלו, שאחריו עדכנה: "זהו, הוא יצא מהניתוח. הכל עבר בשלום. אני בחדר לבד, כבר שעתיים, אבל לא הצלחתי לנוח. אני בלחץ, אבל בהמתנה. הוא יצא כבר מהניתוח. הוא עדיין בהתאוששות. לא ראיתי אותו. הרופא דיבר איתי, הכל עבר בשלום. זה ניתוח מיניסקוס, למי ששאל. מתאוששים מזה תוך שבועיים שלושה. זה יתחיל בקביים וכאבים, אבל זה עבר טוב ויהיה טוב".

יום למחרת היא כבר התבדחה עם בן זוגה על הפציעה שלו בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה: "שואלים מה קרה", שיתפה את אלגבי בתהיות הגולשים. "טניס", שיקר ולאחר מכן סיפר גם את האמת המשעשע: "התכופפתי בחנות צעצועים".

אך מהר מאוד הקארמה הדביקה את הפער ומה שנקרא, 'צוחק מי שצוחק אחרון', כי היום בבוקר עדכנה ארונוב בהתפתחות מבאסת במיוחד, פי כמה וכמה כשמדובר ביום ראשון בבוקר: "אני בדרך ליוגה ועליתי על האופניים, וכרגע עפתי ממש".

אנה ארונוב אחרי שעפה מהאופניים שלה ברחוב/אינסטגרם

הכוכבת הראתה את הפציעה שלכלכה בדם גם את המכנס שלבשה לקראת האימון והייתה נראית כואבת במיוחד, והמשיכה: "אני יושבת להירגע רגע, להבין מה אני עושה. אי אפשר שיהיו שני אנשים עם רגליים שבורות בבית".

מעבר לכאב, נראה שהיה משהו אחר הטריד את מנוחתה - הפדיחה: "יוא איזה באסה, איזה באסה. עפתי מביך גם, אוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully