וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים אחרי סטטיק: "אני מאוד סגורה. עובדת על זה"

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 10:25

שרית פולק שיתפה בסוף השבוע כי היא עדיין לא לגמרי בשלה לצאת לדייטים. ומי שחשב להתחיל איתה דרך הרשתות החברתיות- פולק פוסלת את האפשרות. "אני מכירה דרך חברים משותפים. לא באפליקציות ולא עונה ברשתות"

סטטיק שרית פולק. אינסטגרם, צילום מסך
סטטיק שרית פולק/צילום מסך, אינסטגרם

סטטיק ושרית פולק התגרשו בנובמבר 2022, אחרי שש שנות זוגיות ונישואין שהחזיקו מעמד במשך שנה וחצי. הם שמרו על יחסים טובים, וסטטיק אפילו הגיע לפרגן לפולק במאי האחרון, באירוע ההשקה של ספר הביכורים שלה.

למרות שסטטיק נפרד מרונה לי שמעון וחזר להיות רווק, פולק שללה אפשרות לקאמבק זוגי. בסוף השבוע, במסגרת שאלות- תשובות באינסטגרם, נשאלה פולק על ידי אחת העוקבות האם היא יוצאת לדייטים. "לא כל כך. ובגללי", השיבה פולק. אני מאוד סגורה. עובדת על זה. יצאתי לדייט לפני חודש נראה לי ואז הוא קרא לי בייבי", שיתפה וצירפה אימוג'י צוחק. פוליק הוסיפה ושיתפה היכן מכירה את הבחורים הפוטנציאליים: "דרך חברים משותפים. לא באפליקציות ולא עונה ברשתות".

נזכיר, כי מאז הפרידה מסטטיק, שמה של פולק נקשר בדייר "האח הגדול" לשעבר, אורי נגר ובכוכב הרשת אביב ראובן. ביוני האחרון חשפה פולק את הזוגיות האולטימטיבית מבחינתה: "הייתי מעדיפה מישהו אנונימי ופרטי, אבל מה שאמור להיות שלי יהיה שלי. אני לא אפסול מישהו כי הוא מוכר. הכל תלוי בדינמיקה בינינו ובאדם שהוא. אני מתחברת ללב, לחוש הומור ולאינטיליגנציה".

בתחילת החודש דיווחנו לכם כי פולק עזבה באופן זמני את דירתה בתל אביב, וחזרה להתגורר אצל הוריה בחיפה, העיר בה מתגורר גם הגרוש. "מאז הדיווחים על תקיפה מאיראן, אמא שלי בחרדות וביקשה שאעבור לגור איתם עד שהמצב יירגע", שיתפה אותנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully