וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דניאל גרינברג משקרת": הנה המסר המוטעה שהפיצה על אייל גולן

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 14:21

דניאל גרינברג, גרושתו ואם שניים מילדיו של אייל גולן, עדכנה את העוקבות שלה כי את השיר החדש של גולן, שיצא בטיימינג מדויק מעט אחרי חשיפת מערכת היחסים החדשה שלה- לא הוא כתב, משום שאינו כותב שירים, אלא רק מבצע אותם. האומנם..?

דניאל גרינברג אייל גולן. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בימים טובים יותר. אייל גולן ודניאל גרינברג זוגיים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

בשבוע האחרון נחשף הקשר הזוגי החדש בין דניאל גרינברג, עד לפני חודשיים זוגתו של אייל גולן, והמיליונר היהודי ריצ'רד אורלינסקי עימו היא נופשת בימים האחרונים בחופשה מפנקת בסן טרופה שבצרפת.

גולן, שנחשף לדיווחים, הגיב לזוגיות הטריה של גרינברג ברשתות החברתיות שלו באמצעות קידום שיר חדש, שהתזמון שלו, לכאורה, אינו מקרי: "תודה על שהלכת".

לעוקבות, שתהו כיצד היא מרגישה לנוכח זה שגולן כתב עליה שיר שכזה, השיבה גרינברג: "יפות שלי, אני לא יודעת אם אתן יודעות או לא, אבל איילוש הוא זמר. הוא לא כותב, הוא לא מלחין, הוא זמר. הוא בעצם מקבל המון סקיצות של שירים ובסוף הוא בוחר מה לשיר, מה מתחבר לו, מה זורם לו, מה הלחנים שבא לו וכיף לו לשיר. אז אני לא חושבת שיש קשר בין השיר שנכתב לסיטואציה. אני חושבת שיש קשר בין הטיימינג לסיטואציה, אבל הוא לא כותב שירים יפות שלי. הוא רק שר אותם, והוא שר אותם נדיר".

דניאל גרינברג/אינסטגרם
קרדיט לאייל גולן על כתיבת השיר "כמו רוח סערה". יוטיוב, צילום מסך
מה ששלו- שלו. אייל גולן חתום על כתיבת השיר/צילום מסך, יוטיוב

אך משיטוט ביוטיוב עולה כי גולן דווקא כן כתב שירים בעצמו, וגם היה שותף לכתיבת שירים, וכי הוא מקבל על כך גם קרדיט כתוב. אחד מהם זהו השיר "כמו רוח סערה", עליו חתום גולן לבדו ככותב השיר. וכמו שאופירה אסייג, חברתו הקרובה של גולן אומרת: מה ששלו- שלו. ואולי כדאי שמישהו גם יעדכן את גרינברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully