וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לאמא כבר קשה לסחוב": שי לי עופרי חושפת קשיים של סוף הריון

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 14:16

שי לי עופרי, יוצאת "האח הגדול", הנמצאת לקראת סוף ההיריון עם בנה הבכור, חושפת את הקשיים עימם היא מתמודדת בתקופה האחרונה: "ימים של כיווצים, של צירים קטנים, של חוסר שינה, מצבי רוח משתנים. הוא ישלם על זה כשהוא ייצא"

שניר בורגיל ושי לי עופרי. אינסטגרם, צילום מסך
עוד קצת והופכים להורים. שי לי עופרי ושניר בורגיל/צילום מסך, אינסטגרם

שי לי עופרי, יוצאת הריאליטי "האח הגדול", נמצאת לקראת סוף ההריון ובקרוב היא צפויה ללדת בן בכור לה ולבעלה, שניר בורגיל, אותו הכירה בבית המצולם במדינה.

ביום שישי שיתפה עופרי את עוקביה באינסטגרם בקשיים עימם היא מתמודדת לאחרונה: "בכמה ימים האחרונים אני מרגישה שזה מתקרב מאוד. אני בקושי ישנה, הולכת לישון בחמש בבוקר וקמה בשעות לא שעות", סיפרה. "אז מחכים וממתינים עד שהוא יחליט לצאת. רק שידע שאני לוחצת עליו! כי לאמא כבר קשה לסחוב".

עופרי הוסיפה תמונה מהפרשת חלה וכתבה: "מהרגע הראשון שהתחלתי לברך התפרצתי בבכי. תיכף הלידה מתקרבת. מתרגשת, חוששת ומבקשת מבורא עולם לידה קלה ובידיים מלאות, רפואת הגוף והנפש לכל עם ישראל, שיחזיר אלינו את החטופים במהרה ובשלום".

שי לי עופרי משתפת בקשיים בסוף ההיריון. אינסטגרם, צילום מסך
מחכים שיחליט לצאת. שי לי עופרי/צילום מסך, אינסטגרם

למחרת, במוצאי שבת, נשאלה עופרי על ידי אחד מעוקביה על פשר היעלמותה מהרשת החברתית, והשיבה: "ימים של כיווצים, של צירים קטנים, של חוסר שינה, מצבי רוח משתנים. אימהות יבינו אותי, שכבר העצבים עולים במיוחד באוגוסט. אלה תחושות שמעולם לא חוויתי, אבל ברוך השם עוברת אותם כמו שצריך, והוא ישלם על זה כשהוא ייצא".

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
שי לי עופרי על הימים האחרונים של ההיריון. אינסטגרם, צילום מסך
אימהות יבינו אותה. שי לי עופרי/צילום מסך, אינסטגרם

זוהי אינה הפעם הראשונה בה עופרי משתפת את עוקביה בקשיים שמביא איתו ההריון. באפריל, כשהיא בחודש החמישי להריונה, שיתפה: "בתחילת ההריון הייתי על הפנים. בשליש הראשון שלי עברתי שלושה חודשים של סיוט, הקאות, בחילות, כאבי בטן תחתונה, אשפוזים. סיוט שאני לא מאחלת לשונאים שלי". עופרי הוסיפה וסיפרה על הדיכאון שהגיע. "זאת תקופה ששאבה ממני כל כך הרבה. נכנסתי לדיכאון בהתחלה, וירדתי 7 קילו. אמרתי 'אלוהים, מתי זה ייגמר?'".

בסוף חודש יוני שיתפה עופרי בדמעות "חוויתי בשבוע האחרון משהו שנכנסתי ממנו לחרדות, אני בחודש שביעי ופחות הרגשתי את התנועות של העובר וזה מלחיץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully