וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "רוקדים עם כוכבים" תחת התקפה: "צריכה להתנצל בפומבי"

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 13:21

השחקנית דניאל גל, מתמודדת בולטת בתוכנית "רוקדים עם כוכבים", מואשמת על ידי אם לילד עם תסמונת טורט כי עשתה שימוש בטיקים במהלך הריקוד. מהפקת "רוקדים עם כוכבים" נמסר בתגובה: "הבחירה בנאמבר 'תיק קטן' נעשתה בתום לב, לא הייתה כל כוונה ללעג על הנושא הרגיש"

דניאל גל והרקדן אדיר בלומנפלד. רותם לבל,
דניאל גל והרקדן אדיר בלומנפלד/רותם לבל

השחקנית דניאל גל מתמודדת בימים אלה עם טענות קשות כלפי שילוב טיקים בריקוד שביצעה ביום חמישי במסגרת התוכנית "רוקדים עם כוכבים".

אם לילד הסובל מתסמונת טורט, הפרעה נוירו- פסיכיאטרית שבאה לידי ביטוי בטיקים מוטוריים וקוליים, פרסמה בסוף השבוע פוסט בפייסבוק, בו שיתפה כי בנה נפגע מהמקרה וכי היא דורשת התנצלות פומבית מגל, במהלך השידור הקרוב.

"כתבתי לדניאל שמאז ה-7 באוקטובר התוכנית הזו היא האסקפיזם הכמעט יחיד שאנחנו מרשים לעצמנו", כתבה. "ואז אנחנו פותחים את המסך והבן שלי, שמתמודד עם טיקים, רואה אותה עושה טיקים כחלק בלתי נפרד מהריקוד, נשאר מתוסכל ושואל אותי למה הוא צריך להסביר כל הזמן ש'זה לא מצחיק'".

האם הוסיפה וציינה כי גל התנצלה בפניה, לאחר שפנתה אליה ישירות: "היא כתבה לי הודעה מפורטת שמנסה להסביר את כל מה שסבב סביב הריקוד ושחיקוי הטיקים לא היה בכוונה, היא לטענתה לא קישרה את הדברים. אין ספק שגם צעד שכזה בימינו אינו מובן מאליו, אבל זה לא מספיק. תוכנית שיודעת להרים למשתתפת נטע ברזילי כשהיא מדברת על קבלת השונה, לא יכולה באותה נשימה לא לבקש ממשתתפיה להתנצל בפומבי כשמדובר בשונות אחרת".

תאג"ד עונה 2, דניאל גל בתפקיד רותם, שירה נאור בתפקיד ליה. איתן ברנט,
דניאל גל בסדרה תאג"ד/איתן ברנט

"אני מחפשת התנצלות בפומבי כי זה הדבר האמיתי בעיני", כתבה. "יש עוד הרבה ילדים עם טיקים שראו את התוכנית בדיוק כמונו- ההתנצלות הזו היא אך ורק עבורם. זה בסדר לטעות- זה עוד יותר בסדר להודות בזה. אנחנו מצדנו נמשיך לעשות לטובת העלאת המודעות לתסמונת, לטובת קבלה והכלה, בתקווה שדברים כאלה לא יתפסו זמן מסך".

מהפקת "רוקדים עם כוכבים" נמסר בתגובה: "הבחירה בנאמבר 'תיק קטן' נעשתה בתום לב, בשום שלב לא הייתה כל כוונה ללעג על הנושא הרגיש. כך או כך אנו מתנצלים אם מישהו נפגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully