וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גידי גוב חוגג 74: "אני לא רוצה 120, מכיר אנשים בגיל הזה והם לא טובים"

עודכן לאחרונה: 15.8.2024 / 17:25

גידי גוב, שציין בתחילת החודש יום הולדת 74, חגג היום (חמישי) לצד חבריו לתחנת הרדיו: "אני לא רוצה 120, מכיר אנשים בגיל הזה והם לא טובים"

גידי גוב חוגג יום הולדת/אינסטגרם

השחקן והזמר גידי גוב ציין בתחילת החודש את יום הולדתו ה-74. הבוקר (חמישי) הגיע לשדר את תוכניתו ברדיו תל אביב, וחגג את היום המיוחד, מעט באיחור, לצד החברים והקולגות מהתחנה.

גוב קם מכיסאו כדי לכבות את הנרות "כי אני לא רוצה פאשלות". לאחר שכיבה את הנרות לקול מחיאות הכפיים ושירת "שתזכה לשנה הבאה" של הנוכחים, אמר: אני לא רוצה את המאה 120. אני מכיר אנשים בגיל הזה, הם לא טובים".

אז לרגל הולדתו של גוב, הנה מספר עובדות שכדאי שתדעו עליו:

1. גוב נולד ב-1950 ברחובות כגדעון גוב, בנם של דניאל (דני) גוב וציפורה (ציפה) לבית כץ.‏ סבו הוא איש המינהל ומבקר האמנות יצחק כץ. גוב הוא נינו של הרופא הראשון של תל אביב, חיים חיסין.

2. בילדותו סבל ממחלת האסתמה. משפחתו בחרה לעבור להתגורר באילת כשהיה בן 13, שם גדל והתחנך, בתקווה שהאקלים שם ייטיב את מצבו. אחרי שעות הלימודים, היה גוב פעיל בשבט הצופים בעיר.

גידי גוב בשנת 1978. ז'ראר אלון, צילום מסך
גידי גוב בשנת 1978/צילום מסך, ז'ראר אלון

3. בשנת 1978 נישא גוב למחזאית והתסריטאית ענת גוב. ב-9 בדצמבר 2012 נפטרה ענת לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. לשניים שלושה ילדים: דניאל, יותם, רונה, וארבעה נכדים.

4. הוא מתגורר ברמת השרון.

5. בשנת 2017 נפטרה נכדתו תמר ממחלת הסרטן, כשהיא בת תשע בלבד.

6. גוב עיוור צבעים.

7. כנער לא תכנן גוב להיות זמר, ורק כאשר התגייס לצה"ל בשנת 1969 נבחן ללהקת הנח"ל. הוא התקבל ללהקה ושם החלה קריירת השירה והמשחק שלו. שם גם הכיר את חבריו ללהקת "כוורת".

8. בשנת 2014 החל בזוגיות עם רונית רביץ-בוס, מנהלת תסריטים בתעשיית הקולנוע האמריקאית. השניים נפרדו כעבור כשנתיים.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
חברי "זהו זה" בסרטון שצילמו בתגובה לכך שהוענק להם תואר דוקטור לשם כבוד מאוניברסיטת בר-אילן. יח"צ,
גידי גוב עם חברי "זהו זה"/יח"צ
נורית גלרון מארחת את גידי גוב, קו רקיע, 27 ביולי 2024. גלעד זקש,
מתארח אצל נורית גלרון/גלעד זקש

9. בסוף דצמבר 2012, שבר גוב את קרסולו לאחר שמעד בביתו. ביוני 2013 נפצע בכתפו, פרק אותה ועבר ניתוח דחוף בבית החולים איכילוב שם אושפז.

10. בינואר 2012 הצטרף גוב לפאנל השופטים של תוכנית הריאליטי "כוכב נולד" ושימש כשופט בעונתה העשירית. באותם ימים שיתף בראיון למאקו: "הופתעתי מכמה אני נהנה. בעבר הציעו לי כמה פעמים לשפוט בתוכנית ולא כל כך רציתי. אבל השנה כשכבר החלטתי ללכת אז אני שם. אתה ממש נקשר לזמרים, לזמרות, האמת שבעיקר לזמרות. נקשרתי הרבה יותר ממה חשבתי שאני אקשר. זה אפילו נהיה לי עכשיו קצת עצוב שבסוף רק אחד או אחת יישארו. מה, רק אחד? פתאום חבל לי שבסוף התחרות יש רק מנצח אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully