וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי פורטיס: "יש חרמני מלחמה ויש פחדני מלחמה"

עודכן לאחרונה: 15.8.2024 / 15:49

רמי פורטיס התארח בפודקאסט של יוסי מרשק ודיבר על הגישות השונות של אוכלוסיות בעם, בכל הקשור למלחמה. "זאת המלחמה האמיתית. אלה שמאוד רוצים שיהיה חושך- ואלה שמאוד רוצים שיהיה אור"

רמי פורטיס חוגג 45 שנה לאלבום "פלונטר", בארבי תל אביב החדש, 9 באפריל 2024. ניב אהרונסון
רמי פורטיס חוגג 45 שנה לאלבום "פלונטר", בארבי תל אביב החדש, 9 באפריל 2024/ניב אהרונסון

הזמר רמי פורטיס (70) התארח בפודקאסט החדש של השחקן יוסי מרשק מבית all in, ושיתף בשלל תובנות, ביניהן הבדלי הגישה והמוטיבציה של אוכלוסיות שונות בעם, ביחס למלחמה.

"יש קבוצה שאני קורא לה חרמני מלחמה, ולשנייה שקוראים לה פחדני מלחמה", הכריז פורטיס. "אני לא יודע מי הקבוצה הגדולה יותר. החרמני מלחמה רוצים מלחמה, זה מדליק להם את האש, את כל הדמיונות. והפחדני מלחמה אלה אנשים שלא רוצים בכלל שיהיו מתים, ושיהיה שלום".

פורטיס הוסיף: "לא ננקוב במניעים הפוליטיים, אני רואה את זה כעניין תודעתי. אלה שדלוקים מאוד על העניין שתהייה מלחמה, הם רוצים את זה. ואלה שלא רוצים את זה לא רוצים את זה. זאת המלחמה האמיתית, היא לא קורית רק אצלנו, היא קורית בכל העולם. אלה שמאוד רוצים שיהיה חושך- ואלה שמאוד רוצים שיהיה אור".

נזכיר, כי פורטיס, חייל לשעבר ששירת ביחידת נ"מ בסיני בשנת 1973, התראיין בחודש שעבר למוסף 7 לילות של ידיעות אחרונות, ושיתף: "ה-7 באוקטובר זה אסון גדול הרבה יותר מיום כיפור, כי זה קרה לאזרחים, גם לחיילים. זה משהו שמעולם לא התמודדנו איתו".

הוא הוסיף: "מה שקרה ב־7 באוקטובר זה שלא שמנו לב שאנחנו חיים כל כך טוב. יש לנו מכוניות, קניות, הכול, אבל שנייה מאיתנו יש דאעש. אנחנו חיים בכפל מציאויות כל הזמן, אם זה באירופה ואם זה פה, וכל אחד מאמין גם במציאות שלו, כמו שהשרה (מירי רגב) אמרה שהם עשו 'דברים מדהימים', למשל. אנחנו על אותה אדמה, רואים דברים שונים לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully