וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לרווקות: 10 עובדות מפתיעות על ליאור נרקיס

עודכן לאחרונה: 20.8.2024 / 19:51

הזמר המצליח הפך כבר לפני שנים רבות לכזה שאין מישהו בארץ שלא מכיר, בטח כשרק לאחרונה הוא הודיע על פרידה מאשתו. לרגל צאת שירו החדש, קבלו כמה עובדות מפתיעות

אחרי הפרידה מאשתו ב-14 שנים האחרונות, ספיר נרקיס ואחרי שהוציא שיר חדש ממש בשבוע שעבר, הזמר ליאור נרקיס הפך בחודשים האחרונים לאחד השמות המדוברים ביותר בישראל - ויש סיבה שהשם שלו לא יורד מהכותרות.

כדי לחגוג את צאת שירו החדש, הכנו לכם 10 עובדות שכנראה שלא ידעתם על הזמר המצליח - כדי שהוא לא ייתקע רק בראש שלנו.

ליאור נרקיס. טל עבודי,
כבר לא ישן על הספה. ליאור נרקיס/טל עבודי

1). את אלבומו הראשון הוא שחרר ב-1994, כשהיה בן 16 בלבד, אך הפריצה הגדולה שלו הגיעה שש שנים לאחר מכן עם הקלאסיקה "לכל אחד יש", הדואט שלו עם שלומי שבת, שהפך לאחד מהלהיטים הגדולים ביותר של שנת 2000.

2). "רק איתך", האלבום ממנו נלקח "לכל אחד יש", מכר יותר מ-100 אלף עותקים - ולא סתם הפך ללהיט ענק, אלא לאחד האלבומים המצליחים ביותר בישראל אי פעם. שאפו!

3). אולי תופתעו לגלות, אבל ליאור נרקיס אפילו הופיע בעברו בפסטיגל! נרקיס השתתף ב-2002 ב"פסטיגל: סיפור מהסרטים", ואף הגיע למקום השני, אחרי יהודה לוי עם השיר "עד הסוף הטוב".

4). הזמר ניסה לפרוץ מחוץ לגבולות הארץ כשייצג את ישראל באירוויזיון 2003 עם השיר "מילים לאהבה". אך לצערו (ולצערנו), הוא הגיע אל המקום ה-19 והמאכזב.

5). נרקיס נכנס לליגה של הגדולים בשנת 2010, כשהופיע בפעם הראשונה באמפיתיאטרון קיסריה כדי לקדם את אלבומו "ערב טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
ליאור נרקיס ואשתו ספיר. מסך אינסטגרם, צילום מסך
מזמנים יפים יותר/צילום מסך, מסך אינסטגרם

6). הוא וספיר הכירו בחתונה של הכדורגלן דוד רביבו, ונישאו בנובמבר 2009. הם הודיעו על פרידה בנובמבר 2021, התאחדו כמה חודשים אחר כך - ולפני כחודשיים הודיעו כי בכוונתם להתגרש, אחרי שהביאו לעולם ביחד שני בנים ובת.

7). השניים השתתפו בעונה האחרונה של "המטבח המנצח VIP" - ואף ניצחו בה בגדול. שם גם שיתפה ספיר בפתיחות על הקשיים שהשניים חוו בחיי הנישואים שלהם ועל הלחץ הנפשי הכבד שזה הביא לחייה.

ספיר נרקיס, ליאור נרקיס. יח"צ,
נשיקת פרידה/יח"צ

8). זמן קצר לאחר שפרצה מלחמת חרבות ברזל, בני הזוג לשעבר יזמו יחד עם בית חב"ד את הפרויקט "חתונות לחיילים". מטרתו של הפרויקט היה להביא תחת החופה את לוחמי ולוחמות צה"ל עם בנות זוגם בביתם הפרטי בסביון.

9). נרקיס מעולם לא פחד מלשיר שירים עם אחרים, כשלאורך הקריירה ארוכת השנים שלו הוא שיתף פעולה עם זמרים כמו אושר כהן, עומר אדם, חיים משה, אודיה, אייל גולן ועוד רבים אחרים.

10). ב-2021 קבע בית המשפט כי נרקיס וחברת ההפקה שלו יפצו ביותר מ-2 מיליון שקלים אדם שנפצע בהופעתו של הזמר בחתונה כמה שנים קודם לכן, כאשר התובע עלה על הבמה כדי להביא לזמר כוס שתייה, נתקל בכבלים, נפל - ונפצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully