וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר חזן מתוודה: "האשמתי את עצמי, לא ידעתי איך להתמודד"

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 11:47

השחקן הצעיר סיפר בפודקאסט של מדריכת ההורים והמתמחה בקשב ומתבגרים יערה אלון על הקושי שחווה בשל הפרעות הקשב והריכוז שלו. הוא שיתף בפתחון לב: "הסתכלתי על המורה, פתחתי ממד אחר - ובכלל לא הייתי בכאן ועכשיו"

עומר חזן הוא אחד השחקנים הצעירים הבולטים ביותר בישראל, אבל מסתבר שגם הוא עצמו מצא את עצמו מתקשה בדברים מסוימים בחיים (למי מאיתנו זה לא קרה?).

בראיון שניהל בפודקאסט "קשובה לך" עם יערה אלון, מדריכת הורים ומתמחה בקשב ומתבגרים, הוא סיפר בפתיחות על הקושי שלו בהתמודדות עם הפרעות הקשב והריכוז שלו כשהיא צעיר יותר.

"אני חושב שבעניין הקשב והריכוז, היה לי קשה מאוד להתרכז. זה לא עניין של קשה, הייתי תמיד מחפש עניין", סיפר במהלך השיחה. "אם למשל יש לי עכשיו שיעור היסטוריה במשך שעתיים, לעולם לא תראי אותי יושב שעתיים מרוכז ומצליח להקשיב למורה, ולא זז ימינה-שמאלה. תמיד פתאום אדבר עם חבר, פתאום המחשבות שלי בורחות למקומות אחרים, פתאום אני חושב בכלל על מה אני הולך לעשות בצהריים".

עומר חזן. אור גפן,
עומר חזן/אור גפן

עוד הוא סיפר: "יכולה להיות חצי שעה שבה אני מסתכל על המורה ואני בכלל בחלון אחר, אני פותח איזה ממד אחר בראש שלי, ואני בכלל לא בשיעור ולא בכאן ועכשיו".

חזן שיתף כיצד הוא התמודד עם הקושי בילדותו, ואיך הוא היה בא בתלונות אל עצמו: "לא ידעתי איך להתמודד זה, הרבה פעמים הייתי מאשים את עצמי. הייתי אומר, 'בוא'נה, אני יושב בכיתה, אני רק מדבר ועושה שטויות, אני רק צוחק ולא מקשיב למורה. מה אני אעשה במבחנים?'".

  • עוד באותו נושא:
  • עומר חזן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully