וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אהבה סביב ציצי ותחת זה פורנו": דורין אטיאס על הריאליטי החדש

עודכן לאחרונה: 15.8.2024 / 13:30

המגישה תוקפת בלי רחמים את משתתפי הריאליטי החדש 'לאב איילנד': "הילדות שנמצאות שם חושבות שההסכמה שלהן להיות כאלה בובות בחלון ראווה עם הכוס בחוץ, יכולה להביא אותן להיות כאלה שיכירו אותן"

דורין אטיאס/אינסטגרם

המגישה והסטייליסטית דורין אטיאס צפתה בתוכנית הריאליטי החדשה "לאב איילנד" ולא אהבה (בלשון המעטה) את מה שראתה. את הדעה שלה, ואם תרצו הגועל, חלקה עם צופי הפודקאסט בהגשתה, במסרת שידורי "בית הפודיום".

"בנות מורמות שדיים בבגדי ים קטנטנים מאוד", החלה אטיאס בתיאור המשתתפים בתוכנית. "ואז מגיעים כל מני בוטים שהם גברים, שהם כאלה איכס. זה מזכיר לי קופסת שימורים של טונה. אני מבינה שה'לאב איילנד' הזה, שעכשיו אני אקרא לו 'פאק איילנד'- זה לא הולכים למצוא אהבה, זה הולכים למצוא זיון. ואז אני אומרת לעצמי- ככה לא נראית אהבה. כי אהבה היא לא סביב הזיון, הכוס, הזין, הציצי, התחת, הבגד ים, המוחצנות והחיפצון. בוא'נה, זה קצת פורנו".

"לאב איילנד" הישראלית. פיני סילוק,
לאב איילנד או פאק איילנד?/פיני סילוק

אטיאס הוסיפה וכתבה: "הילדות שנמצאות שם, חושבות שההסכמה שלהן להיות כאלה בובות בחלון ראווה עם הכוס בחוץ, יכולה להביא אותן להיות כאלה שיכירו אותן. שאחר כך הן יחתמו איזה חוזה טאלנט שמן בקשת ויעשו קמפיין לפוקס, תמנון ורנואר".

על הילדות שצופות בתוכנית בבית, אמרה אטיאס: "הן אומרות 'ככה משיגים אהבה? אז מה אני אעשה עכשיו- נשים חוטיני, נרים את השד, נכסה רק את הפטמה ואז יאהבו אותי'. זה למכור את הנשמה שלך לשטן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully