וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנינה רוזנבלום רוצה שנכבוש את עזה והיא גם מסבירה למה

עודכן לאחרונה: 17.8.2024 / 20:56

אשת העסקים פנינה רוזנבלום מצליחה להמציא את עצמה מחדש כל הזמן - וסוחפת אחריה מדינה שלמה, פעם אחר פעם. לכבוד השבוע שבא עלינו לטובה, היא ישבה לשיחה צפופה עם וואלה סלבס

מה יהיה הלהיט הבא? פנינה רוזנבלום. אינסטגרם, צילום מסך
מה יהיה הלהיט הבא? פנינה רוזנבלום/צילום מסך, אינסטגרם

לא משנה בני כמה אתם/ן - כנראה תדעו להגיד מי זאת פנינה רוזנבלום, בין אם תתנו לה טייטל של זמרת או של אשת עסקים ממולחת.

אחרי שהצליחה לחרפן מדינה שלמה והפכה לזמרת המלחמה הלאומית, רוזנבלום הגיעה לשיחה עם וואלה סלבס וחשפה האם היא סומכת על הממשלה, מה טיב היחסים שלה עם בתה החורגת קורל סימנוביץ' ומי היה משך בחוטים כדי לקדם את העסקה עם קבוצת הכדורגל של ברצלונה?

פנינה רוזנבלום וילדיה בפורים. אינסטגרם, צילום מסך
פנינה רוזנבלום וילדיה בפורים/צילום מסך, אינסטגרם

השירים שלך הצליחו לסחוף בסערה את המדינה, עוד לפני המלחמה, מה את מרגישה לפני שאת מוציאה כל שיר ואיך הכל קורה?

"קודם כל זה כישרון שלי מהמון המון שנים, זה לא מהיום. אני כבר בגיל 17 כתבתי שירים. זה פתאום בא, פשוט הסיטואציה. משהו צריך להשפיע עליי, שאני יושבת פתאום, כמו שהיה טילים במוצאי שבת ואז ביום ראשון בבוקר קמתי ורשמתי את השיר".

"זה פתאום בא, כמו צייר שמצייר. אותו דבר גם ה-7/10, שזה קרה. בשבת השחורה לקח לי חודש עד שהצלחתי לכתוב את השיר, מרוב השוק וצפון בוער לקח לי תשעה חודשים. אז יש דברים שיוצאים מיד, כמו 'קורונה קורונה', שכתבתי בגלל הקורונה ואחר כך הייתה את התקופה הקשה הזאת של 'בואו נתאחד', שהיו כל מיני הפגנות ואת כל הבלאגן".

"בן ובת כתבתי בעקבות הנכדים שלי שנולדו, כל דבר שקורה, חייב לקרות משהו ואז לקחתי את אורן כהן שילחין לי, את את מריו וניסים, כל פעם איזה מלחין אחר ואני יושבת איתם באולפן, ואני עוד לא יודעת מה הולך לצאת. הם נותנים לי איזה סינק של משהו ואני ביחד עושה את זה איתם. אני ביחד אומרת תעלו פה, תורידו שם".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סבתא פנינה. אינסטגרם, צילום מסך
סבתא פנינה/צילום מסך, אינסטגרם

את ממש מפיקה מוזיקלית

"אני ממש, כי אני יושבת איתם ביחד. ישבתי עם כל אחד מהם ועשיתי את השיר ביחד איתו ממש".

איזה שיר הכי ריגש אותך ליצור ולהפיק?

"ה-7/10, שמדובר במלחמה, זה מה שהכי ריגש אותי ובן ובת, על הנכדים שלי. יש לי שירים מרגשים מאוד".

פנינה רוזנבלום. ניר פקין,
פנינה רוזנבלום/ניר פקין

אם באמת אנחנו מדברים על השבעה באוקטובר ועל המלחמה שעדיין מתרחשת, את לאחרונה ביקרת את הממשלה על זה שהחטופים עדיין לא חזרו, דבר שכולנו מחכים לו, את חושבת שהממשלה עושה באמת את כל מה שהם יכולים? את גם קרובה אליהם יחסית

"אני מאמינה שאין אחד שלא רוצה להחזיר את החטופים, אני לא נמצאת בפנים, אף אחד מאיתנו לא נמצא בתוך המשא ומתן".

"אמרתי את זה ואני אחזור ואגיד - חשוב מאוד להחזיר את החטופים, אבל גם חשוב שהמלחמה שעשינו, שגבתה מחיר כבד נורא בנופלים, בפצועים ובכל, שלא נעשה משהו שיסכן אותנו ויחזיר אותנו לאותו המקום".

"אני רק מוזנת מהתקשורת, שסינוואר רוצה שנעזוב את עזה לגמרי וברגע שאת חותמת הסכם ואת לא יכולה לחזור לעזה, זה בלתי אפשרי. כי אם לא נחזור לעזה תוך חמש דקות הם מתחמשים וחוזרים להיות על הגבול, ולעשות את אותו הדבר. ראינו את זה עכשיו בחאן יונס".

צריך לחזור לעזה? פנינה רוזנבלום ובנימין נתניהו. אינסטגרם, צילום מסך
צריך לחזור לעזה? פנינה רוזנבלום ובנימין נתניהו/צילום מסך, אינסטגרם

ואת סומכת על הממשלה שהם יפעלו בנושא?

"אני לא יודעת מה אני סומכת, אני רוצה להאמין ולקוות שביום חמישי הזה, בועידה הזאת,הם יצליחו להגיע להבנות שאין מצב שאנחנו לא נוכל לשמור על הגבולות שלנו ולחזור לעזה כשיש דברים שצריך לחזור לעזה בשבילם ולעשות את הכל, והם יעשו את הכל שההסכם הזה יהיה טוב לשני הצדדים, כי הסכם חד צדדי הוא לא טוב. ההסכם צריך להיות טוב לנו ולביטחון מדינת ישראל. חשוב מאוד להחזיר את החטופים".

במהלך המלחמה הלכת לשמח חיילים ומפונים, ספרי קצת על החוויה הכי משמעותית שהייתה לך

"הייתה חוויה מדהימה, שהיו חיילים בחאן יונס ששלחו לי סרטון שהם שרים את השיר 'איפה הייתה בשביעי לעשרי', כל הקבוצה שרה את השיר ואז אימצתי את הקבוצה, ועשינו להם ערב בתל אביב עם המשפחות וכולם, אחרי ארבעה חודשים שהם היו שם וזה היה נורא מרגש, מאוד".

אהבה יש באוויר. פנינה ורוני סימנוביץ'. אינסטגרם, צילום מסך
אהבה יש באוויר. פנינה ורוני סימנוביץ'/צילום מסך, אינסטגרם

את נמצאת בנישואים מאושרים עם כדורגלן העבר רוני סימנוביץ', איך היחסים שלך עם בתו קורל או עם אחותה יולי?

"הילדים של בעלי, אני מכירה את קורל עוד מאז שהיא הייתה בת 13, אני עשרים שנה עם בעלי ואנחנו משפחה מאוד מלוכדת. אני מאוד אוהבת את הילדים של בעלי, אני מאוד קשורה אליהם וגם אל יולי, שהיא לא הבת של בעלי, אבל היא מאוד מקסימה ואני אוהבת אותה".

שיתוף פעולה בין פנינה רוזנבלום לברצלונה. יחצ,
שיתוף פעולה בין פנינה רוזנבלום לברצלונה/יחצ

לאחרונה התחלת לעבוד עם קבוצת ברצלונה, איך זה התחיל? היה שם חיבורים בזכות הקשרים המשפחתיים לסרג'יו או שהגעת לשם בדרך אחרת?

"אני משתדלת לא לערבב עסקים ומשפחה. אני חושבת שזה הרבה יותר בריא. הגעתי בכוחות עצמי, יש לי חבר טוב שקוראים לו פיני זהבי שהוא אחד מהמנהלים הגדולים של שחקנים בעולם והוא פתח לי את הדלת בברצלונה ואת השאר עשיתי לבד. אני פשוט באמת באמת חושבת שכדאי כמה שפחות לערב משפחה ועסקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully