וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן בן זקן מבטלת את האירוח של נגה ארז ויש לה סיבה טובה

עודכן לאחרונה: 14.8.2024 / 20:54

זה יכול היה להיות איחוד מעניין, בכל זאת, לא בכל יום מלכת השושנים מארחת את נגה ארז, שהמוזיקה שלה, איך נגיד זאת בעדינות, פחות מזכירה את של בן זקן. אבל אז הכל בוטל ויש סיבה ממש טובה לכך

עדן בן זקן בהופעה בהיכל מנורה, מרץ 2024. מסך אינסטגרם edenben_zaken, צילום מסך
עדן בן זקן בהופעה בהיכל מנורה, מרץ 2024/צילום מסך, מסך אינסטגרם edenben_zaken

מחר תעלה עדן בן זקן לבמה באצטדיון טדי ומי שהיתה אמורה להגיח בהופעת אורח היא הזמרת נגה ארז, אחת היוצרות הישראליות שמצליחות מעבר לים, אבל גם אחת שמעוררת לא פעם את זעם בעקבות ההתבטאויות שלה בסוגיית הקונפליקט הישראלי-פלסטיני.

אממה, לאחר הפרסום על האירוח, קיבלו אנשיה של בן זקן לא מעט תגובות על כך שהיא נותנת במה למי שהתבטאה בעבר באחד הראיונות למגזין בריטי ואמרה: "אני מאמינה שה-BDS עשה עבודה חשובה בלהטיל זרקור על הסיטואציה, אבל אני מקווה שכל המאמץ, הזמן והכסף שהם השקיעו בזה - יושקעו בשיח ובחיבור".

מאוחר יותר, כשהבינה ארז כי הציבור הישראלי זועם, היא העלתה סטורי לעמוד האינסטגרם שלה, בו כתבה: "בתמימותי לא הבנתי כמה בחירת המילים היא קריטית. אני לא תומכת בי.די.אס, אף פעם לא הייתי. אני אוהבת את ישראל ולא תומכת בשום סוג של חרם על המדינה שלי והעם שלי, ולא באף ביטוי שנאה, להפך... טעיתי, ואין לי טענות לאף אחד".

נגה ארז באולפן וואלה במסגרת המצעד הישראלי השנתי בשיתוף גלגל"צ, 5.9.2021. ניב אהרונסון
נגה ארז באולפן וואלה במסגרת המצעד הישראלי השנתי בשיתוף גלגל"צ, 5.9.2021/ניב אהרונסון

מטעמה של בן זקן הבינו כי לא כדאי להם להסתבך עם המעריצים ועם כל הכבוד לחיבור המעניין, כדאי לשקול אותו שוב.

לאחר התלבטויות הוחלט כי ארז לא תיקח חלק במופע מחר וגם שיתוף הפעולה העתידי בין השתיים עומד כרגע בסימון שאלה גדול ואפילו גדול מאוד.

מקורבים לבן זקן אומרים כי: "הדבר האחרון שהיא והמנהלים שלה רוצים הוא חיבור פוליטי למישהי שהתבטאה לא פעם בסוגיות פוליטיות ועוררה זעם רב. הוחלט פשוט לחתוך את הקשר הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully