וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות בעצבים: השחקנית שלצדה היא פרו- פלסטינית

עודכן לאחרונה: 13.8.2024 / 16:14

רייצ'ל זגלר, המככבת לצדה של גל גדות בסרט "שלגיה", קדמה את הסרט החדש ועל הדרך העבירה לעוקביה מסר, תוך התעלמות מוחלטת מקרבתה לגדות: "שחררו את פלסטין"

גל גדות ורייצ'ל זגלר באירוע דיסני, אוגוסט 2024. Jesse Grant, GettyImages
גל גדות ורייצ'ל זגלר/GettyImages, Jesse Grant

גל גדות, שמקפידה לעסוק בהסברה מסביב לעולם לטובת ישראל, עומדת ביממה האחרונה בסיטואציה לא נעימה: השחקנית האמריקאית רייצ'ל זגלר, שמככבת לצדה בגרסה החדשה לסרט "שלגיה", גרסת הלייב אקשן של דיסני, צייצה הלילה (שני) מסר ברשת X (טוויטר לשעבר), המכיל תמיכה גלויה בפלסטינים.

"אני כל כך אוהבת את כולכם", כתבה זגלר למאות אלפי עוקביה ברשת החברתית. "תודה לכם על האהבה ועל 120 מיליון הצפיות לטריילר שלנו תוך 24 שעות בלבד". זגלר הוסיפה מיד לאחר מכן: "ותמיד תזכרו- שחררו את פלסטין".

רייצ'ל זגלר מצייצת בטוויטר. טוויטר, צילום מסך
קוראת לשחרר את פלסטין. רייצ'ל זגלר/צילום מסך, טוויטר

נזכיר, כי זוהי אינה הפעם הראשונה בה זגלר מתבטאת באופן כזה ברשתות החברתיות שלה. רק בחודש שעבר זגלר פרסמה זגלר בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה את הקריאה "לשחרר את פלסטין". זאת, שלושה שבועות בלבד לפני כנס של דיסני שתואם לצורך קידום תכני החברה.

ליהוקה של זגלר לתפקיד הנסיכה המיתולוגית היה שנוי במחלוקת, ואמירות שונות של השחקנית הרגיזו את מעריצי דיסני המושבעים. בין היתר, אמרה זגלר כי היא לא מחבבת את המקור, לא מאמינה במסריו ואפילו לא צפתה בסרט כילדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully