וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טילטיל בהכרזה דרמטית לרגל תשעה באב: "החלטתי להתחזק"

עודכן לאחרונה: 13.8.2024 / 15:06

טילטיל מכריז כי החליט לצום השנה, בפעם הראשונה, לרגל תשעה באב. "יש בי מן צורך להתחזק טיפה באמונה", אמר והוסיף: "תחזיקו לי אצבעות ואני מקווה שיהיה טוב"

טילטיל על תשעה באב/אינסטגרם

כוכב הריאליטי טילטיל שיתף אמש כי השנה, לעומת שנים אחרונות, בכוונתו לנסות ולצום את צום תשעה באב. טילטיל שיתף כי הוא מקפיד לצום בכל שנה בכיפור, אך השנה ישנן מגוון סיבות שמצדיקות מבחינתו את הניסיון לצום את הצום הנוכחי לצד משפחתו.

"מעולם לא צמתי בתשעה באב" שיתף. "ורד אשתי והילדים כל שנה צמים. הפעם אני מרגיש צורך לצום. הילד נמצא בדרום, לוחם. יש את המלחמה הארורה הזאת, ומה שאנחנו עוברים ועברנו. השד יודע מה האיראנים רוצים לשלוח לפה. יש בי מן צורך להתחזק טיפה באמונה". הוא הוסיף ואמר: "אני אשתדל, אני אנסה. תחזיקו לי אצבעות ואני מקווה שיהיה טוב. זאת הפעם הראשונה".

כוכבים רבים מהביצה המקומית התייחסו במהלך היממה האחרונה ליום הסמלי. הקומיקאי ציון ברוך כתב: "תנסו לא לדבר רעה ליום אחד, על זה שחושב אחרת". אילנית שדה כתבה: "בואו נבטיח לעצמנו לאהוב טיפ טיפה יותר את הצד השני". תקווה גדעון כתבה: "בית המקדש נחרב פעמיים בגלל שנאת חינם. וגם הבית שלנו, המדינה שלנו, בדרך לחורבן, ועוד בזמן מלחמה כשיש עדיין חטופים בשבי. אני לא אקח חלק בחורבן, אני לא אשנא מישהו בגלל שחושב אחרת ממני. בתור שונה למדתי לקבל את השונה, ולהבין עד כמה הוא דומה לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully