וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הבוזגלוס בטראומה מבדיקה רפואית: "בחיים לא הובכתי ככה"

עודכן לאחרונה: 12.8.2024 / 16:02

עדי בוזגלו, אשתו של כדורגלן העבר אסי בוזגלו, משתפת כי עברה חוויה לא נעימה אצל רופא כירורג: "בזמן המקלחת, הרגשתי שיש לי גוש בשד. היום אני מבינה שזאת טעות לא ללכת לרופאה. הרגשתי ממש לא בנוח"

עדי בוזגלו/אינסטגרם

אושיית הרשת עדי בוזגלו, אשתו של כדורגלן העבר אסי בוזגלו, משתפת כי עברה בדיקה רפואית אצל רופא כירורג, ויצאה ממנה, לטענתה, עם חוויה לא נעימה.

"לפני כמה ימים, בזמן המקלחת, הרגשתי שיש לי גוש בשד", סיפרה בוזגלו ל-193 אלף העוקבים שלה, וקבעתי תור לרופא כירורג הראשון שהיה במערכת".

"היום הלכתי לבד לרופא והיה לי לא נעים", המשיכה ושיתפה. "הצטערתי שקבעתי לגבר ולא לאישה. פשוט מהלחץ אמרתי 'טוב, אני אקבע לרופא הראשון שיהיה פנוי', והיום אני מבינה שזאת טעות כי הרגשתי ממש לא בנוח. איזה 20 דקות של בדיקה, בחיים לא הובכתי ככה. אני לא יכולה להסביר את ההרגשה, זה רופא והוא לא עשה לי כלום, אבל התחושה הזאת שלוחצים... היה לי לא נעים".

בוזגלו סיימה במסר אופטימי: "הרופא אמר שזה נראה לו שפיר ושאקבע תור לאולטרסאונד. אני מספרת את זה כי אני ממליצה לא לחכות עם כלום. תמיד לבדוק כל דבר שיש, אם יש ספק אין ספק ועדיף לבדוק ולדעת שהכל תקין, מאשר חלילה לגלות משהו מאוחר. דבר נוסף, תהיו קשובות לצרכים שלכן ואם זה מרגיש לכן לא בנוח ללכת לרופא- תלכו לרופאה. אני מצטערת שהלכתי לרופא כי לא היה לי כיף. זאת הייתה חוויה לא נעימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully