וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומד לצידם: עידן עמדי באזכרה לציון עשור למותו של הדר גולדין

עודכן לאחרונה: 12.8.2024 / 10:50

עידן עמדי, שעדיין נמצא בהליך שיקום לאחר הפציעה הקשה בעזה, נכח בסוף השבוע באזכרה של החייל החטוף הדר גולדין. עמדי נמצא בקשר עם משפחותיהם של גולדין ושאול מזה כעשור

עידן עמדי ושמחה גולדין. אינסטגרם, צילום מסך
עידן עמדי ושמחה גולדין/צילום מסך, אינסטגרם

הזמר והיוצר עידן עמדי נכח ביום שישי האחרון באזכרה לציון עשר שנים למותו של החייל החטוף הדר גולדין. עמדי הכיר את משפחתו של גולדין לאחר החטיפה, ומאז מלווה אותה ונמצא איתה בקשר אישי.

בדומה למשפחת גולדין, עמדי גם נמצא בקשר קרוב עם משפחתו של אורון שאול ז"ל. בימים בהם עמדי היה מאושפז בטיפול נמרץ בבית החולים בעקבות פציעתו הקשה מהלחימה בעזה, שמחה גולדין (אביו של הדר ז"ל) וזהבה שאול (אמו של אורון ז"ל), הגיעו לבקר אותו.

עידן עמדי ושמחה גולדין. אינסטגרם, צילום מסך
נלחם עבורם מהרגע הראשון. עידן עמדי ושמחה גולדין/צילום מסך, אינסטגרם

בשנים האחרונות עמדי חבר בעמותת "להביא בנייך", שהוקמה על ידי המשפחות, במסגרתה ייצג אותן במספר ועדות בכנסת. לפני כשנה וחצי, הטיח עמדי דברים חריפים בחברי הכנסת, במהלך דיון אודות מדיניות הממשלה מול חמאס בשאלת השבויים והנעדרים. הוא ביקר את נוכחותם הדלה של חברי הכנסת בדיון, שלושה בלבד, וכלוחם בעברו טען כי מדובר במעמד מבזה. "המשכן הזה לא ראוי לבנים שהוא שולח למילואים קרביים ולשרת את המדינה", אמר. "אנחנו יוצאים בכל ערב להביא אסירים, אז לפחות תהיו בדיון כדי לראות מה אתם עושים".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
הדר גולדין. אדיבות המשפחה, עיבוד תמונה
הדר גולדין ז"ל/עיבוד תמונה, אדיבות המשפחה

עמדי הוסיף ואמר באותו דיון: "אין אסטרטגיה. אם עוצרים מחבלים מחמאס, משחררים אותם. כששואלים למה שחררו, אומרים לנו שהסיבה היא שאין מקום בבתי הסוהר. מישהו מאזרחי ישראל יודע על כך? מישהו מחברי הקבינט יודע על זה? בגלל שאין מקום בבית הסוהר שחררו מישהו שסייע לטרור ולרצח".

עוד הזכיר עמדי בפני חברי הכנסת את החוק המאפשר למדינה שלא לשחרר מהכלא מי שחזר לזרועות הטרור בשנית, אך חברי הכנסת אינם מודעים לחוק זה ואכן המדינה לא עשתה בו שימוש. עמדי הזכיר מספר שמות של מחבלים שכאלה ששוחררו בעוד הישראלים מוחזקים בידי חמאס בעזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully