וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל רפאלוב נפלה קורבן לעוקץ. הנזק: עשרות אלפי שקלים

עודכן לאחרונה: 11.8.2024 / 16:16

הדוגמנית גל רפאלוב, אשתו של הכדורגלן ליאור רפאלוב, משתפת כי נפלה קורבן לעוקץ, לאחר שפרטי האשראי שלה נגנבו. "אני עדיין בהלם", שיתפה

ליאור וגל רפאלוב. אינסטגרם, צילום מסך
נעקצו, ולא בפעם הראשונה. ליאור וגל רפאלוב/צילום מסך, אינסטגרם

לפני מספר חודשים הדוגמנית גל רפאלוב הצטרפה לבעלה, הכדורגלן ליאור רפאלוב, וחזרה להתגורר בארץ אחרי כ-13 שנים בהן גרה עם ילדיהם בבלגיה. רפאלוב עצמו חזר לארץ לפני כשנה, אחרי שחתם במכבי חיפה.

הבוקר (ראשון) שיתפה רפאלוב כי נפלה קורבן לעוקץ, לאחר שאדם לא מזוהה גילה את פרטי האשראי שלה וביצע באמצעותו רכישות בגובה עשרות אלפי שקלים.

רפאלוב גילתה על העוקץ לאחר שקיבלה הודעה מחברת האשראי על רכישות חשודות. היא כתבה לעוקביה באינסטגרם: "חייבת לשתף אתכם שהיום נעקצתי בעשרות אלפי שקלים, אני מהבוקר בטלפונים ובעצבים, מישהו העתיק ממני את הפרטים של האשראי, אני עדיין בהלם".

גל רפאלוב נעקצה. אינסטגרם, צילום מסך
מהבוקר בטלפונים ובעצבים. גל רפאלוב/צילום מסך, אינסטגרם

נזכיר, כי בעבר שיתף רפאלוב בגילוי לב על שוד שנערך בביתו בימים בהם התגורר עם משפחתו בבלגיה ובמהלכו נגנבו מהם תכשיטי יוקרה: "ביתי נפרץ, אך למזלי אף אחד לא היה בבית", אמר. "חששתי בעיקר על אשתי גל שהייתה באותה תקופה בהריון אבל שוב, אף אחד לא היה בבית". בתקשורת המקומית נכתב באותם ימים שהמקרה השפיע קשות על רפאלוב, ובעקבות כך נעדר ממספר משחקים של הקבוצה בה שיחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully