וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזהים? הילדה שבתמונה גדלה להיות כוכבת ריאליטי, המוכרת בכל בית

עודכן לאחרונה: 11.8.2024 / 14:21

תצליחו לנחש מי הילדה מבלי להציץ בתמונה העדכנית? רמז: היא רווקה בת 25 מתל אביב, שנולדה בנתיבות בשם זיו, ושינתה את שמה בעקבות הערצתה לציירת מקסיקנית

תמונת ילדות. פרטי, צילום מסך
הפכה לכוכבת ריאליטי אהובה/צילום מסך, פרטי

הילדה שבתמונה נולדה בנתיבות וקיבלה מהוריה את השם זיו. היום היא רווקה בת 25, ומתגוררת בתל אביב. היא שינתה את שמה בעקבות הערצתה לציירת מקסיקנית, יש לה 25 קעקועים על גופה והיא מתפרנסת כאושיית רשת ומנהלת סושיאל לעסקים. בעבר המעט יותר רחוק, התמודדה בתוכנית "הכוכב הבא".

תמונת ילדות. פרטי, צילום מסך
קוראת לעצמה על שם ציירת מקסיקנית/צילום מסך, פרטי

לאחרונה פניה הפכו להיות מוכרות בכל בית בישראל, אחרי שלוהקה לאחת מתוכניות הריאליטי הנצפות בישראל. אחרי שחוותה שברון לב כשקיבלה ברקס מאחד המתמודדים שהעדיף אחרת על פניה, התאחדה לאחרונה עם מי שניהלה איתו קשר זוגי טרם כניסתה לתוכנית, ונכנס לאותו ריאליטי בעקבותיה. כניסה זו שנויה במחלקות מצד חלק מקרוביה ומעריציה, שחוששים כי הקשר הזוגי הורס לה. הגעתם עד לכאן ועדיין לא ניחשתם?

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
תמונת ילדות. פרטי, צילום מסך
תגיע לגמר הגדול?/צילום מסך, פרטי
תמונת ילדות. פרטי, צילום מסך
תמונת ילדות/צילום מסך, פרטי

אז מדובר כמובן בפרידה עוזיאל, דיירת דומיננטית בבית "האח הגדול", ומי שמסומנת על ידי רבים כמועמדת מבטיח לחמישיית הגמר. מעריציה אומרים עליה: "תמיד יודעת להגיד את המילה הנכונה למי שזקוק", "אמיצה שחושפת גם צדדים פגיעים" ו"הכי ראויה לניצחון, כולה לב". מי שיגיע למקום הראשון יזכה בצ'ק שמן בסך מיליון שקלים (לפני ניכוי מס, כמובן).

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully