וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגם בוחבוט מגיבה לראשונה על הפיצוץ עם משה פרץ

עודכן לאחרונה: 11.8.2024 / 13:30

אגם בוחבוט מתייחסת בראיון לפרידה המקצועית ממשה פרץ: "אני שמחה שזה מאחוריי ושסיימנו את זה בצורה הזאת. מאחלת לו בהצלחה". היא הוסיפה: "לא הייתי מגיעה למקום הזה בלי כישרון"

משה פרץ, אגם בוחבוט. ניר פקין, רפי דלויה
אגם בוחבוט ומשה פרץ בימים יפים יותר/רפי דלויה, ניר פקין

לפני כחודש, הזמרת אגם בוחבוט והזמר ומנהלה בעשור האחרון משה פרץ, שמו סוף לפרידה המקצועית ביניהם לאחר סכסוך מכוער וטונים צורמים. המחלוקת בין שני הצדדים הגיעה לאחר שבוחבוט רצתה להתקדם הלאה ולא להמשיך לעבוד תחת ניהולו של פרץ. הוא מצדו, דרש מבוחבוט תשלום על העבודה רבת השנים שלו בבניית המותג 'אגם בוחבוט'. הסוגייה הכלכלית ביניהם נפתרה לבסוף באמצעות הסדר פשרה, במסגרתו בוחבוט תשלם פיצויים לפרץ.

במהלך ראיון לתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" על סט צילומי קמפיין, שיתפה לראשונה בוחבוט: "אני שמחה שזה מאחוריי, אני שמחה שסיימנו את זה בצורה הזאת וזהו, מאחלת לו בהצלחה". לשאלה מה טיב היחסים ביניהם היום, השיבה: "אין כל כך האמת. אבל אולי עוד יעברו מים בנהר ודברים יקרו".

אגם בוחבוט. אינסטגרם, צילום מסך
"לא הייתי מגיעה למקום הזה בלי כישרון"/צילום מסך, אינסטגרם

על הפתגם "להצלחה יש הרבה הורים", אמרה: "נכון, אבל בסוף לא הייתי מגיעה למקום הזה בלי כישרון ובלי לדעת שאני צריכה לעבוד קשה מאוד, ואני באמת עבדתי קשה בשביל להגיע למקום שאני נמצאת בו היום. זה מחמיא וזה כיף וגם יש לו חלק בזה, חד משמעית. אבל בסוף אני באתי ל'בית ספר למוזיקה' ואח שלי רשם אותי ושם זה התחיל".

נזכיר, כי בחודש שעבר, במסגרת ראיון לערוץ 14 שיתף פרץ: "אגם היא חלק ממני מגיל 8 וחצי, אני מגדל אותה כמו ילדה. לא יצרתי מכונה, יצרתי נשמה. אין לי עוד זמרים שאני מנהל. זו הייתה ילדה אחת. אני הרגשתי שליחות להביא אותה ממקום X ל-Y, עכשיו היא בוגרת. זו לא חתונה קתולית. מאחל לה בהצלחה. אני בעד לעשות את הדברים בשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully