וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזהים? הילד שבתמונה גדל להיות כוכב ריאליטי, המוכר בכל בית

עודכן לאחרונה: 8.8.2024 / 13:50

תצליחו לנחש מי הילד מבלי להציץ בתמונה העדכנית? רמז: הוא בן 29 היום, מתפרנס ממוזיקה, מעריץ של עופר ניסים ומככב בתוכנית ריאליטי פופולארית

אור בן דוד הצעיר מותאם לבוקסה. פרטי, צילום מסך
מוכר היום בכל בית. צילום פרטי/צילום מסך, פרטי

הילד שבתמונה הוא בן 29 היום, גרוש פלוס אחד. הוא מתגורר בראשון לציון ומתפרנס ממוזיקה, כנגן דרבוקה של הזמר איתי לוי. הוא מעריץ של עופר ניסים ומקפיד להפגין נוכחות בכל הופעה שלו, ולפי הדיווחים מנהל מערכת יחסים עם בחורה בשם ניצן, בת 24 מפתח תקווה.

אור בן דוד - תמונת ילדות. פרטי, צילום מסך
מנגן על דרבוקה. פרטי/צילום מסך, פרטי

לאחרונה פניו הפכו להיות מוכרות בכל בית בישראל, אחרי שלוהק לאחת מתוכניות הריאליטי הנצפות בישראל. יש לו קבוצות מעריצים ואפילו "צבא אמת" שהבטיח כי ירוץ איתו ויתמוך בו עד לגמר הגדול, בו המתחרה שיגיע למקום הראשון יזכה בצ'ק שמן בסך מיליון שקלים (לפני ניכוי מס, כמובן). הגעתם עד לכאן ועדיין לא ניחשתם?

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
אור בן דוד. רן יחזקאל,
אור בן דוד/רן יחזקאל

אז מדובר כמובן באור בן דוד, אחד הדיירים הדומיננטיים בבית "האח הגדול", ומי שמסומן על ידי רבים כמועמד מבטיח לחמישיית הגמר. אור נחשב על ידי צופים רבים לדייר שנוי במחלוקת, אך מעריציו הנאמנים טוענים שהם מתחברים "לכנות שלו, למה שהוא משדר. בלי מסיכות, הכי אמיתי גם לטוב וגם לרע". הערב ברשת 13 פרק של "האח הגדול" עם המשך משימת הפריז ואסיפת דיירים שיצאה משליטה.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully