וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האכזבה הגדולה של כוכב "ארץ נהדרת" ואשתו

עודכן לאחרונה: 8.8.2024 / 12:43

אוראל צברי ואשתו היו אמורים להיות נוכחים הערב (חמישי) בהופעה של הזמרת טיילור סוויפט בוינה. אך בעקבות מעצרם של פעילי דאעש שתכננו לבצע פיגוע, בוטלו הופעותיה של סוויפט. צברי בתגובה לוואלה סלבס: "הביטחון שלנו חשוב יותר מההופעה"

אוראל צברי וסיוון. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אוראל צברי וסיוון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

ישראלים רבים המריאו בימים האחרונים לאוסטריה, אחרי שרכשו כרטיסים מבעוד מועד לאחת משלושת ההופעות של הסיבוב המצליח של הזמרת טיילור סוויפט, "The eras tour", שתוכנן להתקיים בוינה.

אך בעקבות מעצרם של שני פעילי דאעש שתכננו לעשות פיגוע המוני באחת ההופעות, הוחלט מטעמה של הזמרת לא לקחת סיכון ולבטל את ההופעות שתוכננו, עם הבטחה להחזר כספי מלא על הכרטיסים שנרכשו.

בין המאוכזבים הרבים נמצא הקומיקאי אוראל צברי, כוכב "ארץ נהדרת", שהמריא לוינה עם אשתו, סיון תם, הנמצאת בחודש השישי להריונה, והחזיקו בכרטיסי VIP למופע שהיה אמור להתקיים היום (חמישי).

אתמול (רביעי), עוד תיעד צברי כיצד שניהם מגיעים לאזור חלוקת המרצ'נדייז, ומופתעים מהתורים הארוכים. "אני בהלם תרבות מכמות האנשים", אמר.

הסטורי של אוראל צברי/אינסטגרם

שעות ספורות לאחר מכן, משטרת אוסטריה הודיעה על מעצרם של שני צעירים, בני 18 ו-19, בחשד שתכננו לבצע פיגוע טרור באחת משלושת ההופעות, שלכל אחת מהן היו אמורים להגיע מעל ל-65 אלף צופים.

צברי פרסם בתגובה סרטון באינסטגרם, בו עוד שידר עסקים כרגיל: "אנחנו בסדר. באנו לאסקפיזם, אין צורך להרוס". אך כעבור זמן יצאה כאמור הודעה רשמית מטעמה של סוויט, בה נאמר כי ההופעות בוינה מבוטלות. צברי תיעד את תם ברגע שובר לב, כאשר היא מתייפחת בבכי ומבינה שכבר לא תראה את סוויפט על הבמה. "תראי את הטוב שבדברים, קיבלנו מרצ'נדייס של ה-VIP, ואנחנו הולכים לקבל את ההחזר של הכרטיס, כך שקיבלנו את המרצ'נדייז בחינם", ניסה צברי לנחם.

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
הסטורי של אוראל צברי/אינסטגרם

אוראל צברי מסר בבלעדיות לוואלה סלבס: "נשארים לטייל לבייבימון שלנו, ומשתדל לעודד את סיון. להזכיר שיש דברים יותר קשוחים... ושהביטחון שלנו חשוב יותר מהופעה של טיילור המחברטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully