וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קותי סבג: "הבנות שלי לא ישרתו בצה"ל"- זו הסיבה

עודכן לאחרונה: 6.8.2024 / 19:13

קותי סבג אירח בתוכנית הרדיו שלו את שי אלבג, אחותה של התצפיתנית החטופה לירי אלבג. "עד שכל האנשים שאחראים למחדל הזה לא ישלמו כדי שזה לא יקרה בעתיד- הבנות שלי לא ילכו לצבא", הכריז

קותי סבג. כאן 11, צילום מסך
קותי סבג/צילום מסך, כאן 11

מאז שבת השחורה של ה-7 באוקטובר, יוצאות מאיתנו באופן טבעי אמוציות ורגשות, שלא בהכרח הכרנו לפני. הבוקר, גם השדרן והמגיש קותי סבג, יוצא "האח הגדול", הרגיש זאת מקרוב, בזמן שראיין אחות של תצפיתנית שנחטפה בידי חמאס לעזה.

במסגרת תוכנית הרדיו המשותפת שלו עם מאיה בצלאל, "התחלנו" (כאן גימל), ראיינו השניים את שי אלבג, אחותה של החיילת החטופה לירי אלבג. סבג, שהפך לפני שנתיים וחצי לאב לתאומות, שיתף את בצלאל, אלבג והמאזינים כי אינו יכול שלא לחשוב מה היה קורה אם הוא היה בסיטואציה הזו חלילה, ומה יגרום לו לא לשלוח את בנותיו לשרת בצה"ל.

"בתור אבא לתאומות קטנות שיהיו בריאות, אחרי שראיתי את הסרטון של התצפיתניות, כל מה שקרה בבסיס ושלקחו אותן בחזרה לעזה... אני רוצה להגיד לך, עד שכל האנשים שאחראים למחדל הזה לא ישלמו כדי שזה לא יקרה בעתיד- הבנות שלי לא ילכו לצבא", הכריז.

קותי סבג מדבר על החשש שלו לגייס את בנותיו/כאן ג'

הוא המשיך ואמר: "מי שאחראי לסבל הזה שאתם עוברים, כשתיגמר המלחמה הוא יצטרך לתת את החשבון. אני כל הזמן מדבר עם מגי (אזרזר). אם אחת הילדות שלנו הייתה באה הביתה והייתה אומרת 'אבא, אנחנו רואים אותם, הולך לקרות משהו'... איך אני הייתי יכול להמשיך בחיים?

סבג חתם בהבטחה למשפחות החטופים: "אני אדם פשוט וקטן אבל אני אלחם כדי שהצדק יצא לאור"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully