וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו איזו חתונה ספיר בורגיל ואברהם אקלום מתכננים לכם

עודכן לאחרונה: 6.8.2024 / 13:11

ספיר בורגיל ואברהם אקלום, יוצאי "האח הגדול" שהכירו והתאהבו בבית המפורסם במדינה, יעמדו בסוף החודש תחת חופה וקידושין. רגע לפני שהם שוברים את הכוס, ההכנות בעיצומן. אז מה הם מתכננים?

ספיר בורגיל ואברהם אקלום. אינסטגרם, צילום מסך
ספיר בורגיל ואברהם אקלום/צילום מסך, אינסטגרם

האירועים המשמחים בבית משפחת בורגיל לא מפסיקים להגיע אחד אחרי השני. רק לפני חמישה חודשים נישא שניר בורגיל לאשתו ההריונית, שי לי עופרי, אותה הכיר במהלך השתתפותם בעונה הקודמת של "האח הגדול".

בסוף החודש תהייה זו ספיר בורגיל שתלבש שמלת כלה, ותינשא לבן זוגה אברהם אקלום, אותו, בדומה לאחיה וגיסתה, הכירה בבית המרושת במצלמות. בורגיל ואקלום יינשאו זה לזו ב-27 באוגוסט, כאשר השאלה הגדולה היא האם אחיה יהיה נוכח באירוע על אף שהיא נעדרה מהחתונה שלו.

אז מה שניר יפספס במידה ויבחר שלא להגיע? מי שנבחר לנצח על התפריט זהו השף יוסי שטרית. האורחים ייהנו ממטבח אותנטי שישלב טעמים מרוקאים ואתיופים. מי שיהיה אחראי על עיצוב השיער של הכלה הוא החבר והקולגה ליאל קוצרי, אותו הכירה בבית "האח הגדול" ומאז השניים נמצאים ביחסים קרובים (על אף מהמורה קטנה בדרך, עליה הצליחו להתגבר).

ספיר בורגיל אברהם אקלום. אינסטגרם, צילום מסך
ספיר בורגיל אברהם אקלום/צילום מסך, אינסטגרם

כיאה לכלה שתצולם במהלך כל הערב, בורגיל לא תסתפק בשמלה אחת בלבד והיא מתכננת להחליף לא פחות משלוש שמלות, בעיצובה של ג'ולי וינו.

על התוכנית האומנותית מעדיפים בני הזוג לשמור כרגע בסוד, אך לפי מקורבים את הזוג תכניס לחופה זמרת אהובה ובהופעה המרכזית יופיע זמר לא פחות אהוב ומוכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully