וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחף רז הצטלם בעירום מלא ולאשתו טליה עובדיה יש קשר לזה | צפו

עודכן לאחרונה: 4.8.2024 / 19:01

הנשואים הטריים שהכירו בבית "האח הגדול" עומדים לחגוג ימי הולדת ממש בקרוב. לכבוד יום ההולדת של אשתו טליה, שחף החליט על צעד קיצוני במיוחד ועשה סרטון בעירום מלא

המתנה של שחף לטליה/יח"צ

נראה שקמפיין התחתונים שעשה בזמנו יוצא "האח הגדול", שחף רז, השאיר לו טעם של עוד, כי ממש לפני יום ההולדת של בחירת ליבו טליה עובדיה, בפעם הראשונה אחרי שהפכה להיות אשתו, הוא ארגן לה את המתנה הכי לא צפוייה ובדרך חשופה שיש.

בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, אפשר לראות את יוצא הריאליטי בקלוז אפ כשהמיקרופון מחובר לזוג המשקפיים שהוא מרכיב. מהר מאוד המיקום המשונה של ההגברה לסרטון מקבל היגיון - ברגע שהמצלמה מתרחקת והצופים מופתעים לגלות שרז עירום לגמרי ושאת החבילה שלו מכסה לפטופ.

"היי לכולם ומזל טוב לטליה, אישתי היקרה, שחוגגת היום 30 שנים", בירך ומיד נקטע על ידי איש הפקה שעשה את התחקיר הנדרש: "31 שחף", תיקן.

"31?! פאק... 31", הופתע יוצא האח והמשיך: "שחוגגת היום 31 שנים. חשבתי הרבה על איזו מתנה לקנות לך ליום ההולדת הראשון שלך בתור אשתי, אבל אז הבנתי - אם יש לך אותי, מה עוד את יכולה לבקש? ובסוף החלטתי להעניק לך את מתנת הנתינה".

שחף רז טליה עובדיה. ניר פקין
שחף רז טליה עובדיה/ניר פקין

רז הוסיף ובישר לאשתו על כך שפתח לכבודה חנות אינטרנטית שמאפשרת לצרכנים לרכוש חולצות עם תמונות של עובדיה עליהן: "התמונות האהובות עליי... לא עלייך כי גם אני חוגג יום הולדת בקרוב", הדגיש.

לסיום חתם: "כל הרווחים לאתר הזה ילכו למטרה טובה, אבל לא סתם מטרה טובה, מטרה טובה שטליה תבחר - זו המתנה שלך, כי כשהגעת לעולם הזה, הפכת אותו למקום קצת יותר טוב וביום ההולדת הזה יש לך הזדמנות לעשות את זה שוב, מזל טוב יפה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully