וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בל אגם תוקפת את חברות התעופה: "תתביישו לכם, נצלנים וגנבים"

עודכן לאחרונה: 4.8.2024 / 15:31

חזרה לא רגועה מחופשה במיקונוס: בסוף השבוע בל אגם תקפה ברשתות החברתיות את חברות התעופה הישראליות, כשכתבה "חוגגים על הפחד של בני עמכם. משפחות שלמות צריכות לחזור מחופשה בקנס מטורף"

בל אגם. אינסטגרם, צילום מסך
אל תתעסקו איתה. בל אגם/צילום מסך, אינסטגרם

בל אגם חזרה בסוף השבוע האחרון מחופשה במיקונוס ושיתפה בזעם את תחושותיה כלפי חברות התעופה הישראליות שהעלו בימים האחרונים את מחירי הטיסות.

"אני רוצה להגיד לכל חברות התעופה הישראליות תתביישו לכם!", כתבה אגם. "מנצלים את המצב, מעלים מחיר כרטיס חזרה פי שלוש! חוגגים על הפחד של בני עמכם. טיסות שעלו 150 דולר לכיוון עלו ל-600 ויותר... משפחות שלמות צריכות לחזור מחופשה בקנס מטורף, רק כי אתם נצלנים גנבים. עלק ביחד ננצח. בושה".

הסטורי של בל אגם. אינסטגרם, צילום מסך
"מנצלים את המצב". בל אגם זועמת/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, מספר חברות תעופה זרות ביטלו בימים האחרונים את הגעתן לארץ, בעקבות האיום מצד איראן. טיסות רבות בוטלו, וישראלים רבים מצאו עצמם תקועים בלוקיישנים שונים בחו"ל. בכך הפכו ל"קהל שבוי" של חברות התעופה הישראליות, שמהוות עבורם את האופציה היחידה לשוב ארצה.

לפני שבוע, פרסם הקומיקאי ציון ברוך פוסט זועם כלפי חברות מסחריות שבוחרות להעלות מחירים בזמן המלחמה: "כל החברות שמעלות מחירים ומנצלות אותנו האזרחים, כשאנחנו בזמן מלחמה ואין לנו חברה אחרת חוץ מחברה כחול- לבן, אם זה באוכל, בחופשות בארץ, בנסיעות לחו"ל... אנחנו נזכור לכם את זה, אחת אחת".

זמן קצר לאחר מכן, הותקף ברוך על ידי דנה ירצקי, הכתבת הכלכלית של התאגיד, שכתבה: "מי שמדבר נגד חברות מזון שמעלות מחירים, ובה בעת משמש פרזנטור רשמי של כוכבת ההעלאות של השנה, ובעצמו משווק ערק במחיר מופקע לעשירון העליון, כדאי שייטול קורה מבין עיניו".

  • עוד באותו נושא:
  • בל אגם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully