וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני מאנה תוקף את ניקול ראידמן ומודה: "יש לי תוספת לשיער"

עודכן לאחרונה: 30.7.2024 / 11:04

אנשי העסקים החליטו לסיים את מה שהתחילו בשבוע שעבר. עכשיו מי שהחליט לעלות למתקפה הוא רוני מאנה שעל הדרך חשף את תוספות השיער שלו ואת הסיבה להן

ניקול ראידמן רוני מאנה. באדיבות המצולמים / ניר פקין, עיבוד תמונה
ניקול ראידמן רוני מאנה/עיבוד תמונה, באדיבות המצולמים / ניר פקין

רק בשבוע שעבר חזינו בפיצוץ שהתרחש בני שני אנשי העסקים, ניקול ראידמן ורוני מאנה, אחרי הציוץ השנוי במחלוקת של מאנה בביקורת על החטופה שחולצה משבי החמאס, נועה ארגמני ונסיעתה עם ראש הממשלה לנאומו בקונגרס האמריקאי, שמאז הוא כבר הספיק למחוק, להתנצל ואפילו לשוחח עם אביה של ארגמני.

נראה שהגיע הזמן לסיבוב השני, כי הבוקר (שלישי) איש העסקים עלה למתקפה בעקבות דבריה של ראידמן: "היינו מעדיפים שאתה היית בשבי וללא פאה, יש מצב שמהאדים של הדבק המוח התאדה", כתבה אז.

"להעלות תמונה ולכתוב דבר ניבזי כזה, מרושע - לפחות כאילו הייתי מעלה תמונה שלך ותוהה איך צברת הון. לידיעתך, ההבדל המרכזי בין השניים היא שיש לי בעיה רפואית שמי שיש לו אותה, לא עליכם, יודע שהיא נכות לכל דבר ועניין".

הסטורי של ניקול ראידמן. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של ניקול ראידמן/צילום מסך, אינסטגרם

"אז כן יש לי תוספת לשיער, האם הייתי אישה, הגם היית מגכחת על תוספת שיער? פסוריאזיס קוראים לזה וזה לא אי ביוון שאת יכולה לקנות ולא מקריירת המוזיקה שלך. אני כיהודי טוב לא מאחל לך שתהיה לך מחלה כזו ובמקום שתבלי בפריז, תבלי בים המלח".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
רוני מאנה נגד ניקול ראידמן. אינסטגרם, צילום מסך
רוני מאנה נגד ניקול ראידמן/צילום מסך, אינסטגרם

"אני מבין שעם השנים הפכת להיות המשרתת של שרה נתניהו וכן למדת ממנה איך עונדים ראשים על חגורת גירושים - פיצויים. אבל בכל זאת, מי שכישרונה הוא בראש מלאכת האיפור, לא נותר לי לגלות איזה כלום יש שם שהכל ירד שם בקרוב. אני מאחל לנועה וליעקב אגמני את כל הטוב שבעולם והייתה לי חובה מוסרית להתנצל בפניהם. אני שמח שהם הבינו וסלחו", חתם איש העסקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully