וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רני רהב נגד הציוץ של יאיר נתניהו: "מה עובר עליך? מה?"

עודכן לאחרונה: 28.7.2024 / 9:30

בנו של ראש הממשלה צייץ נגד שהותו של נשיא המדינה בפריז, כהשוואה על הביקורת על השהות הארוכה של משפחת נתניהו בארה"ב. מי שלא יכל לעבור על כך בשתיקה, הוא איש יחסי הציבור

רני רהב נגד יאיר נתניהו. ניר פקין / דיילי מייל, עיבוד תמונה
רני רהב נגד יאיר נתניהו/עיבוד תמונה, ניר פקין / דיילי מייל

אחרי שראש הממשלה בנימין נתניהו דחה את פגישתו עם נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ ונשאר עוד כמה שעות עם משפחתו מעבר לים, גם בזמן שנרצחו 12 אנשים, ילדים ברובם, בעקבות הפגיעה הישירה במגרש הכדורגל שבמג'דל שמס, הביקורת הציבורית סביב הביקור רק התעצמה.

יש מצב שנתניהו ג'וניור, יאיר, פחות היה מרוצה מהמתקפה על משפחתו - ועוד ביום ההולדת שלו, והחליט לעשות רי-טוויט: "במדינת ישראל נשיא המדינה תפקידים אשר בעיקרם הם ייצוגיים וטקסיים. מאחר שישראל היא דמוקרטיה פרלמנטרית בה סמכויות הראשות המבצעת נתונות בידי הממשלה, מי שנושא באחריות ובסמכות השלטון הביצועי, וביניהם ענייניה הביטחון והמדיניות, הוא ראש הממשלה, ובמקרה הנוכחי - בנימין נתניהו".

בנוסף להגדרה הידועה, הוסיף: "דרך אגב, בוז'י הרצוג עדיין בפריז? בכל זאת, שליחות מדינית חשובה של לצפות באולימפיאדה".

הציוץ של יאיר נתניהו. X, צילום מסך
הציוץ של יאיר נתניהו/צילום מסך, X

מי שפחות התחבר למסר המתריס הוא איש יחסי הציבור, רני רהב, שהשיב לבנו של ראש הממשלה: "תגיד מה עובר עליך בן אדם? מה? נשיא מדינת ישראל מייצג את עם ישראל במקום הכי חשוב כרגע בעולם -פריז".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
הציוץ של רני רהב נגד יאיר נתניהו. X, צילום מסך
הציוץ של רני רהב נגד יאיר נתניהו/צילום מסך, X

"מפגש ענק של ראשי מדינות העולם שהגיעו לכבד את נשיא צרפת ואת העם הצרפתי בפתיחת האולימפיאדה! אולי אתה לא יודע, אז אספר לך שלישראל יש את המשלחת הגדולה ביותר בהיסטוריה ואולי אתה לא מבין אז אסביר לך שטוב שהעולם רואה שנשיא מדינת ישראל והגברת הראשונה מיכל הרצוג מגיעים גם בימי מלחמה לאירועים היסטוריים!".

"כמו שאביך, ראש הממשלה נתניהו ואמך שרה הגיעו לארצות הברית ואביך נתן נאום מנצח בקונגרס! דווקא בימים קשים אלה העולם צריך לראות שעם ישראל פועל ללא מורא ופחד! שמחתי לסייע", חתם רהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully