וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: איך קשורה אנה זק לעבר הסודי של מתמודד המירוץ למיליון?

עודכן לאחרונה: 26.7.2024 / 11:42

את מתן עובד הכרנו בזכות העונה הנוכחית של "המירוץ למיליון", אך מתברר שהוא שכח לספר על הקרבה שהייתה לו לכוכבת הפופ אנה זק

מתן עובד. באדיבות המצולמים
הקוביות היו מוכרות לכם מאיפשהו? מתן עובד/באדיבות המצולמים
אנה זק. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
אנה זק/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

חברי הילדות, מתן עובד ואודי נאור, מככבים יחד בעונה הנוכחית של "המירוץ למיליון" ומתפקדים תחת הלחץ, והקושי שכל יום חדש מביא איתו בתחרות הקשה שסובבת את העולם.

אך לפני שהוא הספיק לעלות על הרים, לאכול מאכלים משונים ולפצח חידות, מסתבר שעובד כבר התחיל לעשות את הצעדים הראשונים שלו בתעשיית הבידור, אם זה בתפקידי משחק, או במקרה הזה - הקליפ הגנוז של כוכבת הפופ אנה זק.

כזכור, לפני כשלוש שנים זק צילמה קליפ סלייזי במיוחד, אך למרות שהכל כבר היה מוכן היא החליטה למחוק כל זכר אליו. למרות זאת, לידי וואלה סלבס הגיע צילום מסך מעניין במיוחד ובו אפשר לראות את הזמרת ממוקמת בלב מה שאפשר לכנות 'בריכה של בנים', שאחד מהם היה לא אחר ממתן עובד בכבודו ובעצמו.

אחרי שהחליטה לגנוז את השיר והקליפ, העלתה זק מסר למעריציה: "קיבלתי הבוקר החלטה שטיילה לי בראש כבר כמה חודשים והפעם היא סופית. לפני כמעט שנה קיבלתי סקיצה לשיר מיוחד, שיר שעזר לי להבין שפתאום התבגרתי, מעין קו שמתחיל לדייק את החלום המוזיקלי שלי. שמחתי מידי, עד כדי כך שיום למחרת כבר הייתי באולפן".

מתן עובד בקליפ הגנוז של אנה זק. מערכת וואלה, מערכת וואלה
מתן עובד בקליפ הגנוז של אנה זק/מערכת וואלה, מערכת וואלה

"התאהבתי בשיר סופית ובסיפור שלו, אז לקחתי את זה צעד קדימה וצילמנו קליפ שהסיפור שלו היה על הצד הזה בי שאני פחות אוהבת, הצד הזה שתוקף אותי במערכות יחסים בדרך כלל, הקטע הזה שאת מקבלת את ההחלטות שלך מהלב ולא מהראש, הצד הזה שאני כועסת על עצמי שהגברים בחיי מצליחים לבלבל אותי ככה ולהוציא אותי מאיזון".

"עם עזרה גדולה מאנשי צוות אלופים ומוכשרים, הוספנו לזה דימוי של מערכת יחסים רעילה בין בני זוג וכמה בחורים ממש יפים. רק שלפעמים לא הכל מדוייק כמו שחשבתי ואפילו קצת עקום. עצוב לי להגיד שלדעתי כל אישה בארץ חוותה לפחות הטרדה מינית אחת בחייה, גם אם שיתפה וגם אם לא זה הולך איתה תמיד. יש כאן הטרדות מיניות על בסיס יום יומי, התעללות בנשים והתעלמות מוחלטת מענישה חמורה".

אנה זק. צילום מסך | אינסטגרם רשמי, עיבוד תמונה
אנה זק/עיבוד תמונה, צילום מסך | אינסטגרם רשמי

"ידעתי שהשיר הזה והקליפ הזה יתפרש בצורה אחרת מזו שניסיתי להעביר לכם, אז החלטתי לוותר בלב שלם בשביל כל הנשים שנפגעו כי לא הייתי סולחת לעצמי אם הייתי נוגעת למישהי בנקודה כואבת שאולי ניסתה לשכוח".

"זה לא מה שרציתי להעביר לדור שלנו אז גם הפעם הלב ניצח, ו"בחורים יפים" נגנז. את הסינגל הזה כנראה לא תשמעו, אבל אל תדאגו אני כבר מבשלת דברים טובים יותר לתקופות טובות יותר", כתבה בזמנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully