וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שצייץ על נועה ארגמני, רוני מאנה מתנצל: "זה לא היה אישי"

עודכן לאחרונה: 25.7.2024 / 15:45

הרשת סערה בטירוף במהלך השבוע האחרון סביב הביקורת שהעביר איש העסקים על נסיעתה של נועה ארגמני עם ראש הממשלה לנאום בקונגרס. עכשיו הוא התנצל ועשה את הצעד הבא

רוני מאנה בת מצווה אליקו אלין. ניר פקין, מערכת וואלה
רוני מאנה בת מצווה אליקו אלין/מערכת וואלה, ניר פקין

בעקבות אמירתו של איש העסקים, רוני מאנה, שפורשה לא נכון והפכה לשנויה במחלוקת: "הייתי מעדיף שהיא (נועה ארגמני) תישאר בשבי וזמורה ז"ל היה בחיים. למה הוא נפל והקריב את חייו שאבא שלה הביביסט יוביל את נועה למטוס הראוותני של משפחת נתניהו?".

"נועה תתביישי לך ואבא שלך, שנסע לטיול ושם פס על כל משפחות החטופים לטוס עם שרה וביבי כדי לשמש תפאורה. כואב הלב על משפחת זמורה, ירקתם להם בפרצוף", צייץ.

לאחר מכן תיקן איש העסקים והבהיר: "אין לי שום דבר נגד נועה ואני מתנצל אם זה לא היה ברור. היא צדיקה ואני מאחל לה את כל הטוב שבעולם. כל חטוף הוא עולם ומלואו, אני מעדיף את החיים על כל חייל שצריך למסור את נפשו, גם במחיר של שחרור מחבלים עם דם על הידיים".

מתברר שמאנה החליט לקחת את הדברים צעד אחד קדימה ושיתף בציוץ נוסף שהעלה לחשבון ה-X שלו: "דיברתי עם יעקב ונעה ארגמני והתנצלתי מעומק ליבי. אני מחבק אותה והציוץ לא היה מכוון אליה אישית. כל כוונתי הייתה שצריך לשחרר את החטופים בעסקה מיידית".

ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא לארצות הברית לקראת נאומו בקונגרס. לעמ-רועי אברהם / לע״מ, סאונד: בן פרץ / לע״מ, אתר רשמי
ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא לארצות הברית לקראת נאומו בקונגרס/אתר רשמי, לעמ-רועי אברהם / לע״מ, סאונד: בן פרץ / לע״מ

נועה ואבא שלה סלחו לי ושמנו את כל זה מאחורינו ואני שוב מתנצל מעומק ליבי על הציוץ שהוצא מהקשרו. נועה ציינה את השיחה שלה עם רה"מ והדגישה - ארנון זמורה נהרג במבצע החילוץ, הדרך הנכונה - היא עסקה. להחזיר חטופים בהפסקת אש על מנת לא לסכן חיי אדם נוספים", חתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully