וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינון מגל על הציוץ של רוני מאנה נגד רה"מ: "לקרוא ולא להאמין"

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 19:34

הסערה סביב הצטרפותה של נועה ארגמני לארה"ב יחד עם ראש הממשלה - טרם חלפה, וכמובן שהבא בתור להוסיף שמן למדורה הוא מנחה ערוץ 14

ינון מגל, רוני מאנה. ערוץ 14 / ניר פקין, עיבוד תמונה
ינון מגל, רוני מאנה/עיבוד תמונה, ערוץ 14 / ניר פקין

"הייתי מעדיף שהיא תישאר בשבי וזמורה ז"ל היה בחיים. למה הוא נפל והקריב את חייו שאבא שלה הביביסט יוביל את נועה למטוס הראוותני של משפחת נתניהו?"

"נועה תתביישי לך ואבא שלך, שנסע לטיול ושם פס על כל משפחות החטופים לטוס עם שרה וביבי כדי לשמש תפאורה. כואב הלב על משפחת זמורה, ירקתם להם בפרצוף", כתב איש העסקים רוני מאנה בציוץ שהעלה היום (שלישי).

מאז רבים ברשתות החברתיות יצאו עליו והוא גם הספיק לשחרר טענה שהוא טוען שמסבירה למה הדברים יצאו מהקשרם. למרות זאת, מנחה ערוץ 14 ינון מגל המשיך וצייץ בתגובה לדברים: "לקרוא ולא להאמין לאן השנאה מביאה אנשים. האירוע יצא משליטה".

כאמור, מאנה הגיב מאז ומסר לוואלה סלבס: "ביבי אמר לאחרונה שהחטופים סובלים אבל לא מתים. מעדיף לשחרר את החטופים בעסקה, גם בתמורת שחרור מחבלים ורוצחים, ובלבד שאף גיבור ישראל כמו ארנון זמורה ז"ל ימות במבצע".

הציוץ של ינון מגל. X, צילום מסך
הציוץ של ינון מגל/צילום מסך, X

"אין לי שום דבר נגד נועה ואני מתנצל אם זה לא היה ברור. היא צדיקה ואני מאחל לה את כל הטוב שבעולם. כל חטוף הוא עולם ומלואו, אני מעדיף את החיים על כל חייל שצריך למסור את נפשו, גם במחיר של שחרור מחבלים עם דם על הידיים".

"הממשלה היא שפישלה והיא צריכה לשלם את המחיר, אבל נתניהו מעדיף את ההישרדות הפוליטית שלו. אין לי ולא היה לי כלום נגד נועה ארגמני, הדברים יצאו מהקשרם ומחקתי את הציוץ שלא הובן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully