וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטלי דדון על עיתונאי הארץ, שצייץ נגד נועה ארגמני: "זוהמה"

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 11:58

העיתונאי אורי משגב העלה ציוץ מבייש בו תקף את נסיעתה של החטופה שחולצה, נועה ארגמני, עם ראש הממשלה נתניהו לארה"ב. מי שלא עברה על כך בשתיקה היא המשפיענית - שנכנסה בו בכל הכוח וכנראה שבצדק

רה"מ בנימין נתניהו עם נועה ארגמני לאחר שחרורה משבי חמאס, שיבא , 8 ביוני 2024. מעיין טואף, לשכת העיתונות הממשלתית
רה"מ בנימין נתניהו עם נועה ארגמני לאחר שחרורה משבי חמאס, שיבא , 8 ביוני 2024/לשכת העיתונות הממשלתית, מעיין טואף

ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא אתמול (שני) עם החטופה שחולצה משבי החמאס, נועה ארגמני, לארה"ב בכדי לנאום מול הקונגרסים וכל זה בזמן שמערכת הבחירות הפוליטית שלהם נמצאת בליבה של סערה אחרי פרישתו של הנשיא ביידן מהמירוץ לנשיאות.

לא מעט ביקורות ציבוריות היו על הצטרפותה של ארגמני למשלחת של ראש הממשלה, ביניהם חלק ממשפחות החטופים ובין היתר גם עיתונאי הארץ אורי משגב, שהעלה ציוץ ביקורתי: "נועה ארגמני ואביה צריכים להתבייש עד יום האחרון בהסכמתם לשמש תפאורה בטיסת הזוג המטורלל והמחוייך הזה, בדיוק בבוקר בו התבשרנו על עוד שני חטופים שאתרע מזלם למות בשבי ולא לטוס לוושינגטון עם מפקיר החטופים. בושה שלא הייתה כמוה", תקף.

התגובות שקיבל לפוסט נעו בין הסכמה עם הכותב ואיומים נוראיים לארגמני, לבין ביקורת חריפה על המילים שהשתמש בהן מול מישהי שהייתה בשבי ארגון טרור ואיבדה את אמה רק לאחרונה.

הציוץ של אורי משגב. X, צילום מסך
הציוץ של אורי משגב/צילום מסך, X
נטלי דדון. אלה בר, באדיבות המצולמים
נטלי דדון/באדיבות המצולמים, אלה בר

מי שלא יכלה להכיל את הדברים הייתה המשפיענית נטלי דדון, שהעלתה פוסט זועם לחשבון האינסטגרם שלה: "ואני חשבתי שמשפחות החטופים קדושות, שהחטופים קדושים (והם עדיין כאלו בעיניי), אבל יש אנשים בעם הזה שזה קדוש להם רק כשעומדים דום לצידם".

"הם קדושים עד שמישהו מעז לחשוב אחרת מהם, עד שפועלים באופן שלא מתיישר איתם, גם כשהם בשליחות למען החטופים ומדינת ישראל - הם תקועים בשנאה!".

הפוסט של נטלי דדון. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של נטלי דדון/צילום מסך, אינסטגרם

"אני פשוט מקיאה מהזוהמה שיוצאת כלפי ילדה שהרגע איבדה את אמא שלה, עברה גהינום בשבי חמאס, איבדה את חבריה הטובים ב-7/10 ורק עכשיו מגלה ומתאבלת גם עליהם, וכלפי אבא שקבר את אשתו וחי בגהינום משל עצמו חודשים רבים כשהוא סועד את אישתו בזמן שבתו בשבי. תתביישו לכם! באיזו זכות אתם כותבים מילים כאלה קשות? איבדתם את זה לגמרי".

הפוסט של נטלי דדון. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של נטלי דדון/צילום מסך, אינסטגרם

"נועה,יעקב, שלי המדהימים והמשפחות השכולות הקדושות, כל מי שלקח על עצמו החלטה לטוס והצטרף למשלחת. למרות הריקושטים הקשים והביקורת הרעה הזאת (שאני עדיין בהלם שקיימת), אני מקווה שאתם עם ראש מורם בידיעה שכל פעולה שלכם היא למען מי שנותר בשבי ולמען עם ישראל".

"כולי תקווה שתחזרו אלינו עם בשורות טובות וכל משפחה שהייתה יוצאת לשליחות הייתה מקבלת ממני את ברכת הדרך ולא משנה מה הדעות שלה, הצלחתכם היא הצלחתנו. תודה בשם כל העם השפוי וסליחה בשם מי שבחר אחרת!", הוסיפה דדון לסיכום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully