וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הסרת הגידול: לא תאמינו איך מעיין אדם נראית עכשיו

עודכן לאחרונה: 22.7.2024 / 16:25

המשפיענית ואשת העסקים שיתפה בכנות על גידול הציסטה שצמח בבטנה והיה גדול לאין שיעור. עכשיו, אחרי שהורידה אותו, היא חושפת את השינוי

מעיין אדם חושפת את הבטן אחרי הלידה/אינסטגרם
מעיין אדם ויובל צלנר. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מעיין אדם, יובל צלנר וקדם, בתם המשותפת השנייה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

"יש לי ממצא בקוטר 25 סנטימטר בבטן, ציסטה כנראה, ענקית וחריגה. זה לא הרחם, שכבר חזר לגודלו המקורי. הרופאים הכי טובים ממשיכים לבחון את הממצא הזה ולהחליט בנוגע לפרוצדורה", כתבה המשפענית מעיין אדם בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה בשבוע שעבר (ראשון), כחודש בלבד אחרי שהביא לעולם את בתה השנייה, קדם.

עוד לפני הניתוח שעברה להסרת הגידול המפתיע, כתבה אדם: "אני רק מדמיינת שמוצאים לי את זה ואני באה עם קוביות שבוע הבא לעבודה", ונראה שהיום הזה קרוב מתמיד.

היום (שני) העלתה סטורי נוסף ובו היא משוויצה בפיגורה שלה אחרי כל הקושי שעברה אחרי הלידה. "נכון אני מתחילה לקבל צורה של בן אדם?", שאלה המשפיענית את 362 אלף עוקביה.

מעיין אדם. אינסטגרם, צילום מסך
מעיין אדם/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, אחרי הניתוח שיתפה שנאלצה להיפרד מאחת השחלות שלה: "נכנסתי לניתוח למרות שידעתי שיכרתו לי שחלה ואני חיה בשלווה, וביטחון מאז שעשיתי שימור פריון. רוצה לנצל את תשומת הלב שניתנת לי כרגע מכולכן - לבקש שאם עברת את גיל 30 ועוד אין לך ילדים, תתחילי לברר על שימור פריון, תלמדי ותחליטי. אבל שתדעי שזה קיים וזה הדבר הכי טוב שעשיתי בחיים מבחינתי".

  • עוד באותו נושא:
  • מעיין אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully