וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הם ז**נו יותר מאייל גולן": נאור ציון יוצא על התקשורת ה'גזענית'

עודכן לאחרונה: 18.7.2024 / 14:53

הסטנדאפיסט נאור ציון נזכר קצת בדיליי להגיב על פרשת אייל גולן והבקבוק ומסתבר שעם הזמן שהצטבר יש לו פה ענק לפתוח. ואיך צביקה פיק ז"ל, רמי קליינשטיין ואליקו קשורים? וואלה סלבס אובג'קשן

נאור ציון יוצא על התקשורת/אינסטגרם

כנראה לנאור ציון יש בטן מלאה על עיתונאים, אחרת אי אפשר להבין את רצף הסרטונים שלו, בו הוא יוצא להגנת אייל גולן ועל הדרך יוצא על התקשורת ועל העיתונאים ("לא כולם", באמת תודה).

ציון, שבעברו תועד מכה גבר בקניון וכנראה פחות מחבב עיתונאים מאז שסיקרו את המקרה, יצא להגנת גולן ועל הדרך נכנס באלו שסיקרו את הסיפור:

"יש עיתונאים רבים צבועים, הנה דוגמא לגזענות, למה כשאייל גולן התחיל לצאת עם דניאל גרינברג שקטנה ממנו ב-23 שנה אתם ביקרתם וכמה כותרות שהיא יכולה להיות הבת שלו, תגידו איפה הייתם שרמי קליינשטיין התחיל לצאת עם אלכס והתחתן איתה כשהיא קטנה ממנו ב-26 שנה?"

נאור ציון יוצא על התקשורת/אינסטגרם

וזה ממשיך

"איפה הייתם כשצביקה פיק יצא עם שירה מנור שקטנה ממנו ב-36 שנה, מילה לא אמרתם, זה בסדר פה, לא שם כן. אבל כשאליקו עם לירז אתם יושבים עליו קמיקזה. אתם נפלתם עליו על אייל גולן. איפה ואיפה, יש אמת שמעל פני השטח ויש אמת שמתחת לפני השטח, אתם גזענים זו הבעיה"

אם זה לא מספיק ציון גם משווה בין הסיקור לבין אנטישמיות בעולם:

"אני פה להראות לכם את האמת. אלה שבחרו לגנות את זה, אתם הגזענים הכי גדולים. כמו הגזענים האנטישמים שעושים הפגנות בעולם, שלא מתייחסים למה שקרה בשבעה באוקטובר, שרצחו ואנסו והורידו איברים, אלא רק לתגובה של צה"ל, הצבא הלא מוסרי, אתם בדיוק אותו דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully