וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר הכנסת יוצא נגד הריאליטי: "בית האח הגדול - גרסאת חמאס"

עודכן לאחרונה: 18.7.2024 / 10:45

חבר הכנסת רון כץ ממפלגת "יש עתיד" עלה לדבר במילאת הכנסת ובחר לתקף את תוכנית הריאליטי "האח הגדול" בעקבות מפגשי המתמודדים עם משפחותיהם

הנאום של ח"כ רון כץ נגד "האח הגדול" במליאת הכנסת/דוברות

הפרקים האחרונים ששודרו בתוכנית הריאליטי "האח הגדול" הביאו איתן לא מעט ביקורות ציבוריות שהגיעו בין היתר גם ממטה משפחות החטופים ומטה הצעירים, חסמב"ה, על כמה שהיה צורם לראות את פרידה עוזיאל ואת הדר שירי מתאחדות עם הוריהן כשיש גברים, נשים וילדים עדיין בשבי החמאס, שלא פגשו את הקרובים להם כבר מעל לתשעה חודשים.

הטענות ברשתות החברתיות הצליחו להגיע אמש (רביעי) עד למליאת הכנסת. בנאומו של ח"כ רון כץ ממפלגת "יש עתיד", הוא תקף בחריפות את הניתוק שגרם לרבים לנוע באי נוחות במהלך הצפייה: "ערב טוב ל'אח הגדול', ששכח שבמשך 285 ימים אוהד בן עמי, לירי אלבג, קית' סגל, רומי גונן, כרמל גת ועוד 115 חטופים וחטופות לא יתאחדו עם בני משפחתם הערב".

"אדוני היושב בראש, אתה יודע מי כן יזכה להתאחד עם בני משפחתם הערב?", שאל ח"כ כץ, "דיירי 'האח הגדול', אבל במציאות שלנו ובחישוב מהיר של שיר סגל, בתו של קית' סגל, שנמצא עדיין בשבי החמאס החטופים והחטופות נמצאים כבר שלוש עונות ב'בית האח הגדול - גרסאת חמאס'".

רון כץ, השבעת הממשלה, 29 בדצמבר 2023. ראובן קסטרו
רון כץ, השבעת הממשלה, 29 בדצמבר 2023/ראובן קסטרו

חבר הכנסת המשיך ותקף גם את רשת 13: "הניתוק מהמציאות ושידור איחוד המשפחות בבית "האח הגדול", בזמן שיש 120 משפחות שלא זוכות לאיחוד, לחיבוק למפגש הזה עם היקרים שלהם, הוא פשוט לא הגיוני - לא הגיוני!".

לנאום המלא - צפו בסרטון שבראש הכתבה.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully