וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן לא לבד, יובל בנאי: "לפי המידה זו נעל של קוקסינל"

עודכן לאחרונה: 18.7.2024 / 9:09

תקרית זריקת בקבוק המים על אייל גולן בזמן שהופיע באשקלון ביום שני האחרון, מסרבת לשקוע - ואם זה נשמע לכם קצת מוכר, אינכם טועים. גולן הוא לא הראשון שפלט בפומבי את המילה "קוקסינל" בהקשר שלילי. וואלה סלבס חוזרת 30 שנה אחורה

אייל גולן, אצטדיון בלומפילד, "גולד 2024", 15 ביוני 2024. אלוני מור,
אייל גולן, אצטדיון בלומפילד, "גולד 2024", 15 ביוני 2024/אלוני מור

אייל גולן כבר הספיק להתנצל על אמירותיו הקשות בזמן שהופיע באשקלון, מיד לאחר שאחד הנוכחים בקהל עשה צעד ברברי וזרק על הזמר בקבוק מים. גולן התנצל על המילים הקשות שאמר, הן ברשתות החברתיות שלו וגם אתמול כשהופיע שוב מעל אותה במה באשקלון, שם סיפר כי בינו לבין הקהילה הלהט"בית יש קשר מצויין. גולן הסביר שהוא עשה טעות כאשר השווה בין קוקסינל לפחדן וכי האוכלוסיה הזו היא אמיצה ואהובה עליו.

אם נחזור קצת בזמן, טוב לא קצת, כ-30 שנה אחורה, אי שם בתחילת שנות התשעים, כשפסטיבל ערד היה הדבר הכי חם בקיץ ולהקת משינה הייתה מושא להערצה של כל אדם שני במדינה, גם סולן הלהקה חטא בלשונו ופלט משפט שמאוד מזכיר את דבריו של גולן, או ליתר דיוק, משפט שכלל בתוכו את המילה "קוקסינל".

יובל בנאי, שהופיע יחד עם חברי להקת משינה על הבמה בערד, חטף נעל שנזרקה אל הבמה במהלך הופעתו. בנאי אומנם לא ביקש מאותו אדם לבוא אל מאחורי הקלעים "אם יש לו אומץ", כפי שדרש גולן, אבל הוא אמר "לפי המידה, זו נעל של קוקסינל".

מיותר לציין שלפני 30 שנה אף אחד לא ממש חלם על ויראליות ברשתות החברתיות ואותו משפט שאמר בנאי לא קיבל חשיפה או כותרות ראשיות כפי שדבריו של גולן קיבלו. מעניין מה היה קורה אילו זה היה קורה בימים אלו.

יובל בנאי. יוטיוב, צילום מסך
יובל בנאי/צילום מסך, יוטיוב

וואלה סלבס פנתה לבנאי וניסתה להעלות יחד נוסטלגיה מהפסטיבל הדביק ועל הדרך גם לשאול מה דעתו על דבריו הקשים של גולן והאם הוא מתחרט על אותו משפט שפלט בעצמו לפני כמה עשורים (למרות חוק ההתיישנות כן?), אבל מטעמו סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully