וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיה רגב נגד האח הגדול: "רבים על אוכל כשלחטופים אין מה לאכול"

עודכן לאחרונה: 16.7.2024 / 18:19

מיה רגב מנסה לייצר לעצמה סוג של שגרה, עד כמה שאפשר, לאחר שהיא ואחיה נחטפו לעזה ושוחררו באחת מעסקאות החטופים. כעת היא יוצאת על פורמט "האח הגדול" שלטענתה לא מתאים לשידור בתקופה המורכבת הזו

מיה רגב בכנסת “אני כאן לזעוק את זעקת החטופים שנשארו מאחור”
05.03.24. ערוץ הכנסת
מיה רגב בכנסת “אני כאן לזעוק את זעקת החטופים שנשארו מאחור” 05.03.24/ערוץ הכנסת

לא מעט דיונים עלו לקראת עליית העונה האם נכון לשדר את "האח הגדול" בימים אלו, או בכלל ריאלטי מכל סוג שהוא, בזמן שחיילים נלחמים בצפון ובדרום, משפחות מאבדות את יקיריהם, ובעיקר 120 חטופים וחטופות שעדיין נמצאים בשבי החמאס כבר מעל לתשעה חודשים.

מי שיכולה באמת לדון בנושא היא מיה רגב, שחוותה על בשרה את השבי ושוחררה באחת הפעימות של עסקת החטופים, לאחר 50 ימים בידי החמאס. רגב, העלתה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה את הטיזר שפורסם לקראת הפרק הבא של האח וכתבה בציניות גמורה: "איזה פורמט מדהים שממש מתאים לסיטואציה הנוכחית!".

הסטורי של מיה רגב נגד "האח הגדול". אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של מיה רגב נגד "האח הגדול"/צילום מסך, אינסטגרם

"רבים על אוכל כשיש חטופים שאין להם מה לאכול כמעט שנה וכמובן כל המשפחות שלא ראו את האבות, האחים, הילדים והאהובים של ם כל כך הרבה זמן (לא מבחירה כמובן)", תקפה את הפורמט שמרגיש מנותק בתקופה כל כך מתוחה.

רגב, שכמובן נמצא ותומכת במשפחות החטופים נעלה במשפט שצריך להדהד לכולנו: "תבחרו למה אתם נותנים רייטינג, למשפחות החטופים או לאח הגדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully