וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל ברקוביץ תקף את הצל - שלא נשאר חייב: "חופן אשכים בוגדני"

עודכן לאחרונה: 16.7.2024 / 12:31

הראפר קיבל דרגת פיקוד מהמשטרה, אך כדורגלן העבר לא היה מוכן לעבור על כך בשתיקה והצל החליט להיכנס בו בכל הכוח

אייל ברקוביץ נגד הצל. אינסטגרם / רשת 13, עיבוד תמונה
אייל ברקוביץ נגד הצל/עיבוד תמונה, אינסטגרם / רשת 13

הראפר 'הצל', או בשמו יואב אליאסי, קיבל בתחילת השבוע (ראשון) דרגות קצונה במשטרה, בטקס בו גם נכח השר לביטחון לאומי השנוי במחלוקת, איתמר בן גביר.

"שנים אני נלחם על האמת שלי, וכבר קיבלתי את זה שלעולם אני לא אקבל הכרה או תודה והאמת היא שכבר הפכתי להיות חסין, אבל אתמול זכיתי לקבל דרגות קצונה על הפעילות שלי והקמת יחידת הכוננות שעצרה עשרות שב"חים ועושה לילות כימים כדי לשמור על ביטחון העיר. כשמפקד המחוז בנוכחות השר קראו לי לבמה והעניקו לי את הדרגות, התרגשתי כמו שלא התרגשתי מול עשרות אלפים במנורה", כתב הראפר בפוסט שהעלה לחשבון הפייסבוק שלו.

מי שפחות התלהב, בלשון המעטה, הוא כדורגלן העבר והמגיש בהווה, אייל ברקוביץ', שהעלה סטורי תקיף לחשבון האינסטגרם שלו, בו ביקר את הבחירה באליאסי: "החנפן והלקקן של הרודן ולהקתו קיבל דרגה. הצל"ש בדרך", חתם ברקוביץ' עם אימוג'ים מקיאים.

הסטורי של אייל ברקוביץ'. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אייל ברקוביץ'/צילום מסך, אינסטגרם
הפוסט של הצל. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של הצל/צילום מסך, אינסטגרם

הרי והלא שהראפר לא נשאר חייב בשום צורה והחליט להיכנס במגיש בכל הכוח, בלי לברור מילים: "אייל נשמה, התקשרו אלי בבוקר וביקשו תגובה. אז בוא יפיוף, אני מבין שמשעמם לך מאז שאופירה נתנה לך בעיטה והחליפה אותך בטרול מעיתון הארץ".

"אני מבין שלא קל לך ואתה ממורמר ומשועמם. אז בוא נשמה, בלי כעס. בוא אני אמצא לך עיסוק. בוא תתנדב ליחידת כוננות. נכון, עקב העבר שלך כחופן אשכים בוגדני והתפרצויות הזעם, לא תתנדב כלוחם מן המניין, אבל שמעתי שבסדיר ניקית שירותים (אתה עובד רס"ר, אני רס"ר - זוג משמיים)".

"אז גם לנו יש שירותים, בוא תנקה אותם. תתרום, תתרום, בסדר פוקי. ולא צריך לכעוס, באמת. די עם המרמור. טוב מתוקי, יאללה יום טוב. האני באני...יום מקסים ברקו-ביץ' יקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully