וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין אדם מעדכנת אחרי הניתוח: "ידעתי שיכרתו לי שחלה"

עודכן לאחרונה: 16.7.2024 / 16:43

המשפיענית ואשת העסקים מעיין אדם חשפה את הציסטה החריגה שהתגלתה בבטנה ושיתפה אחרי הניתוח בכך שנאלצה להיפרד מאחת השחלות שלה

מעיין אדם חושפת את הבטן אחרי הלידה/אינסטגרם
הסטורי של מעיין אדם. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של מעיין אדם/צילום מסך, אינסטגרם

המשפיענית ואשת העסקים מעיין אדם עדכנה אתמול (שני) במצבה הרפואי המדאיג: "יש לי ממצא בקוטר 25 סנטימטר בבטן ציסטה כנראה, ענקית וחריגה. זה לא הרחם, שכבר חזר לגודלו המקורי. הרופאים הכי טובים ממשיכים לבחון את הממצא הזה ולהחליט בנוגע לפרוצדורה", כתבה.

הבוקר (ג') נכנסה המשפיענית לחדר הניתוח, אבל לא לפני שנפרדה לשלום מהבנות שלה, תבור בת השנה וקדם בת החודש: "נפרדת מהבנות ויוצאת לניתוח. לפני שהייתי אמא לא פחדתי מכלום ועכשיו משקשקת".

כמה שעות לאחר מכן, עדכנה אדם שעברה את הניתוח בשלום: "נכנסתי לניתוח למרות שידעתי שיכרתו לי שחלה ואני חיה בשלווה, וביטחון מאז שעשיתי שימור פריון. רוצה לנצל את תשומת הלב שניתנת לי כרגע מכולכן - לבקש שאם עברת את גיל 30 ועוד אין לך ילדים, תתחילי לברר על שימור פריון, תלמדי ותחליטי. אבל שתדעי שזה קיים וזה הדבר הכי טוב שעשיתי בחיים מבחינתי".

תוצאות הניתוח של מעיין אדם. אינסטגרם, צילום מסך
תוצאות הניתוח של מעיין אדם/צילום מסך, אינסטגרם
מעיין אדם מעדכנת אחרי הניתוח. אינסטגרם, צילום מסך
מעיין אדם מעדכנת אחרי הניתוח/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, רגע לפני שיצאה מהבית לכיוון בית החולים, אדם לא שכחה גם לכתוב מסר לבטן שלה, שתעבור שינוי בעקבות הפרוצדורה הרפואית: "נפרדת גם מהבטן המושלמת שהייתה לי פעם ומתכוננת לצלקת ארוכה. בכיתי על זה כל הלילה, לא אשקר", הודתה.

"אמא סיפרה לי שאחרי הניתוח בכתף היא בכתה למפל שהכתף שלה מכוערת ומפל ענתה לה: 'אמא לכולם יש כתף, לך יש כתף עם סיפור' אז הייתה לי בטן יפה ועכשיו תהיה לי בטן עם סיפור", אימצה אדם קו מחשבה אופטימי.

  • עוד באותו נושא:
  • מעיין אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully