וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: כל הפרטים על חתונת המיליארדרים וגם על הקשר הישראלי

15.7.2024 / 19:00

המיליארדר ההודי אנאנט אמבאני ורדהיקה מרצ'נט, סוף סוף סיימו את מצעד החתונה הבלתי נגמר שלהם, באירוע שמשך את כל האנשים המוכרים והעשירים בעולם

החתונה של אנאנט אמבאני ורדהיקה מרצ'נט. Prodip Guha, GettyImages
החתונה של אנאנט אמבאני ורדהיקה מרצ'נט/GettyImages, Prodip Guha

בנו של האיש העשיר באסיה, אנאנט אמבאני, בחר לאישה את רדהיקה מרצ'נט ובמהלך סוף השבוע האחרון התקיימה חתונתם של השניים וכיאה למעמדו של החתן, הושקעו באירוע המטורף לא פחות מ-600 מיליון דולרים, כך על פי הערכות. מדובר במפגן עושר שלא נראה כמותו כבר תקופה ארוכה מאוד.

כמובן שלאירוע בסדר גודל שכזה הוזמנו אלפי אנשים, כמו גם הסלבריטאים הגדולים בביצה הבינלאומית כמו ניק ג'ונאס ואשתו פריאנקה צ'ופרה, קים וקלואי קרדשיאן, ראש ממשלת בריטניה לשעבר טוני בלייר ומעצבת התכשיטים היהודייה-אמריקאית לוריין שוורץ.

כמו תמיד, גם בצד השני של העולם יש את הקשר הישראלי. מי שהיה אחראי על עיצוב התאורה המרשימה, או יותר נכון, התאורה המטורפת, היה לא אחר מאשר ערן קליין, הבעלים של חברת "Light Spirit". בתגובה לוואלה סלבס מסר קליין: "אני וצוות ליד גרופ שליוו אותי מהארץ בפרוייקט, גאים שנבחרנו לעצב את התאורה באירוע הענק הזה ולייצג את ישראל".

בנוסף לעבודה המהממת שלו בחתונת השנה, קליין הוא גם המעצב של מיצגי הנובה בארץ שעכשיו אפשר למצוא גם בניו יורק. אביו של מעצב התאורה הוא לא אחר מחתן פרס ישראל לספורט ותרבות הגוף לשנת 2006, שזכה באינספור אליפויות וגביעים כשחקן וכמאמן מכבי תל אביב בכדורסל ואף אימן את נבחרת ישראל ואת נבחרת גרמניה , רלף קליין ז"ל.

אחותו היא רינת קליין, מנכ"לית "סלוצקי אפיקי תקשורת", שאחראית בין היתר על ערוץ 8, ערוץ הבידור הישראלי ועוד. נשמע כאילו הצלחה בינלאומית עוברת בגנים.

ערן קליין והצוות של ליד גרופ. באישור המצולם, מערכת וואלה
ערן קליין והצוות של ליד גרופ/מערכת וואלה, באישור המצולם

טקס החתונה הענק הגיע אחרי שבעה חודשים של חגיגות טרום חתונה מוגזמות בטירוף ומטורפות, שכללו לא מעט אירועים נוספים וגם שם כמובן נשפכו סכומים בלתי נתפסים. רק בשבוע שעבר התקיים אירוע ענק של מסיבת טרום חתונה (אחת מהן לפחות), בה הופיע ג'סטין ביבר והרוויח 10 מיליון דולר בלילה אחד על הופעתו לזוג, הופעה שקרתה אחרי לא מעט סירובים של ביבר להופיע בשנים האחרונות.

גם את הזמרת ריהאנה הם הצילחו להוציא מהחור שהיא מתחבאת בו בשנים האחרונות והיא הופיעה באירוע נוסף שנערך לכבוד הזוג, אליו היו מוזמנים 1,200 אורחים.

@ash_kholm The most epic wedding of the year in #india #ambani family @Khloé Kardashian @Kim Kardashian @Chrisappleton1 ♬ original sound - Ash K HOLM

אירוע טרום החתונה הראשון, נערך בהודו בחודש מרץ האחרון, ובו התקיימה מסיבת ענק שעלתה מיליונים, לא שזה מפתיע מישהו. בהמשך היה עוד אירוע שנערך על ספינת שנשכרה במיוחד. לעומת החגיגות האחרות, לספינה הוזמנו "רק" 800 אורחים למסע בן ארבעה ימים בין נמלים אירופאים, בדגש על דרום צרפת ואיטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully