וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כזה עוד לא שמענו: הבקשה המיוחדת של שאנן דוהרטי לפני המוות

עודכן לאחרונה: 15.7.2024 / 19:15

כוכבת בברלי הילס 90210 דאגה להסביר בדיוק איך היא רוצה לערוך את ההלוויה של עצמה, מי יהיו המוזמנים ומה היא מעוניינת לעשות עם גופתה אחרי המוות

שאנן דוהרטי בארוע התרמה למלחמה בסרטן בהיכל הקונצרטים של וולט דיסני ב-9 בספטמבר 2016. David Livingston, GettyImages
שאנן דוהרטי בארוע התרמה למלחמה בסרטן בהיכל הקונצרטים של וולט דיסני ב-9 בספטמבר 2016/GettyImages, David Livingston

הרשתות החברתיות התמלאו בימים האחרונים בהספדים כואבים לשחקנית שאנן דוהרטי, שהלכה לעולמה אחרי מאבק עיקש במחלת הסרטן. לקראת סוף חייה של הכוכבת, היא חזרה לעין הציבור בזכות הפודקאסט שלה "Let's Be Clear", ודאגה להקיף את עצמה באנשים שאוהבים אותה, בין אם זה בכנסי מעריצים או באנשים שהיא אוהבת.

בפודקאסט של השחקנית, היא שיתפה באומץ ופתיחות בתהליך, ובהתמודדות שלה עם המחלה הקשה, במחשבות על המוות ובטיפולים האינטנסיבים שהיא עברה. בזכות מה שהפך לצוואה המוקלטת שלה, אפשר כיום לשמוע ממקור ראשון איך היא רצתה שתיראה ההלוויה שלה, כמו שתיארה בכמה וכמה מהפרקים.

"אני לא רוצה שיקברו אותי", הודיעה וביקשה: "אני רוצה שיערבבו את שאריותיי עם הכלבה שלי ועם אבא שלי". דוהרטי הוסיפה שהיא רוצה שהקרובים אליה יפזרו את אפרה ב"דרכים שונות וטובות", וגם נתנה כמה רעיונות, כמו לפזר את האפר שלה ושל אביה במאליבו, שם השניים אהבו לבלות ביחד. הצעה נוספת שהעלתה היא שימוש בשאריות שלה עבור עץ שיצמח.

שאנן דוהרטי במפגש שאלות ותשובות ב-MegaCon Orlando  ב-4 בפברואר 2024. Gerardo Mora, GettyImages
שאנן דוהרטי במפגש שאלות ותשובות ב-MegaCon Orlando ב-4 בפברואר 2024/GettyImages, Gerardo Mora

לשחקנית ההוליוודית הייתה גם כלבה בשם בואי, אך עדיין לא ברור מי יהיה זה שיאמץ או תאמץ אותה. לכלבה המתוקה היה מקום חם מאוד בליבה של דוהרטי כיוון שהיא הייתה זו שזיהתה את חזרתו של הסרטן לגופה: "היא הריחה באובססיביות את הצד הימני שלי וכשאובחנתי, זה היה הגיוני".

גם על רשימת המוזמנים לטקס ההלוויה היא נתנה הוראות ברורות: "אני חושבת שיהיו שם הרבה אנשים שאני לא רוצה שיגיעו, שהסיבה שבגללה הם יהיו שם היא לא בהכרח הסיבה הנכונה. כלומר הם לא באמת אוהבים אותי, ויש להם את הסיבות שלהם להראות נוכחות אבל זה לא נובע מכך שהם באמת חיבבו אותי".

"הם יגיעו כי זה מה שנכון לעשות והם לא רוצים להיראות רע. אז אני מעדיפה להוריד מהם את הלחץ ואני רוצה שההלוויה שלי תהיה חגיגה של אהבה. אני לא רוצה שאנשים יבכו אבל יחשבו לעצמם 'תודה לאל שהכלבה הזאת מתה'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שאנון שאנן דוהרטי 2019. GettyImages
שאנון שאנן דוהרטי 2019/GettyImages

בין כל דברי הצוואה, השחקנית שיתפה שהיא גם מתכננת להקל על קרוביה אחרי שתלך לעולמה ושהיא כבר החלה למסור חפצים ורכוש שאין בו ערך מיוחד או רגשי: "אני לא נהנית מהם ואחרים לא משתמשים בהם, והאם אני באמת זקוקה לזה?"

"האם אני באמת צריכה שלושה שולחנות אוכל? התשובה היא לא, אף אחד מאיתנו לא באמת זקוק לכל הדברים שיש לנו וכולנו יכולים להצטמצם קצת ולא לאגור דברים - שזה מה שעשיתי עם כל הרהיטים שלי. זה הדבר הנכון לעשות, כי מרגיע לדעת שאת עוזרת לאנשים שאת מותירה מאחור להתמודד בצורה קלה ונקייה יותר".

שאנן דוהרטי. Neilson Barnard/Getty Images for Hallmark Channel, GettyImages
שאנן דוהרטי/GettyImages, Neilson Barnard/Getty Images for Hallmark Channel

בנוסף, היא סיפרה בפרק אחר של הפודקאסט שלה על חרטות שהיא תאלץ לחיות איתם עד יומה האחרון ובראש הרשימה היה להביא ילדים לעולם: "לא רק שרציתי ילד עבור עצמי, אלא שרציתי את זה גם עבור בעלי. רציתי את זה עבור הנישואים שלנו. רציתי שהוא יוכל להגשים את החלק הזה שבעצמו".

השחקנית גם הודתה שעברה מספר סבבים של הפריה חוץ גופית, אך לא הצליחה להיכנס להריון ונאלצה להפסיק את התהליך בעקבות המצב הבריאותי. כך או כך, השחקנית ובעלה קורט איסווריינקו היו בכלל בהליך גירושים קשה ומר. דוהרטי האשימה את איסווריינקו בכך שהוא מעכב את השלמת הגירושים בתקווה שתמות ולא ייאלץ לשלם לה מזונות - מה שבסופו של דבר קרה למרבה הצער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully