וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אדם הוציא 650 אלף שקלים מכיסו כדי להשקיע במניה הזו

עודכן לאחרונה: 11.7.2024 / 17:11

הזמר המצליח הגיע להנפקת מניות מפתיעה במיוחד בבורסת תל אביב ואפילו השקיע סכום מכובד מאוד בגיוס הכספים שהגיע סה"כ ל-6.4 מיליון שקל

עומר אדם יעל שלביה. אינסטגרם, עיבוד תמונה
עומר אדם יעל שלביה/עיבוד תמונה, אינסטגרם

במהלך השבוע האחרון התקיימה הנפקה (כמו השקה אבל של אנשים עם מלא כסף) בבורסת תל אביב, של חברת הפתרונות לניקוי הפאנלים הסולאריים "בלייד ריינג'ר". אחד מהנוכחים היה הזמר המצליח עומר אדם, שהייתה לו סיבה מצויינת להיות שם.

החברה עצמה הצליחה לגייס סכום שוואלה סלבס יכולה רק לחלום עליו - 6.4 מיליון שקלים, בהנפקת מניות עם כתבי אופציות. על פי הפרסום ב"גלובס", מי שעזר ל"בלייד ריינג'ר" להגיע לסכום המכובד הזה הוא אדם בכבודו, שרכש 10% מהיקף ההנפקה, ששווים ל-650 אלף ש"ח.

למרות שמדובר בסכום של מישהו שבטוח בעצמו, כרגע שווי המנייה המדוברת בבורסה נחשב נמוך ולא מאוד יציב, אך אולי כל זה ישתנה ברגע שהבשורה תופץ.

את חברת "בלייד ריינג'ר" מנהל עודד פרוכטמן ושווי השוק הנוכחי של החברה עומד על כ-30 מיליון שקל, סכום נמוך משווי השיא שהיה בינואר 2021, כ-262 מיליון שקל. מניית החברה צנחה ב-98% מאותו השיא המדובר ועד היום.

עומר אדם. אינסטגרם, עיבוד תמונה
עומר אדם/עיבוד תמונה, אינסטגרם

למרות הצניחה, "בלייד ריינג'ר" הציגו פיתוחים של תוכנה חדשית לניטור הפאנלים הסולאריים המלוכלכים ולדאוג לניקויים כדי לשפר יעילות.

בנוסף לזה, החברה עברה לאחרונה גם מיזוג עם חברה אחרת בשם "פרופלר דרונס" ובמסגרת הסכם ההפצה בין השתיים, "בלייד ריינג'ר" תהיה זכאית ל-30% מההכנסות ברוטו ששיגיעו "פרופלור", מהשימוש במערכת השטיפה לפאנלים הסולאריים. מה התנאי? "פרופלור" תהיה המשווקת הבלעדית של המערכת בארץ. כך או כך זאת לא באמת תהיה בעיה כיוון שמדובר באחת מחברות שירותי הרחפנים המוכרות בישראל.

המיזוג של "סולאר דרון" ו"בלייד ריינג'ר" עזר מאוד להסכם האחרון בגלל שב"סולאר דרון" פיתחו מטען מיוחד לרחפנים שנועדו לניקוי הפאנלים באזורים מורכבים.

  • עוד באותו נושא:
  • עומר אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully