וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודית תבורי הגישה תלונה למשרד הבריאות אחרי מות בתה

עודכן לאחרונה: 9.7.2024 / 15:37

פרסום ראשון: לפני קצת יותר משנה הדוגמנית שהתמודדה עם מחלת האנורקסיה, קארין באומן ז"ל, הלכה לעולמה. כעת אמה הגישה קובלנה (תלונה) למשרד הבריאות

יהודית באומן שימי תבורי קארין באומן. אינסטגרם, צילום מסך
יהודית באומן שימי תבורי קארין באומן/צילום מסך, אינסטגרם
יהודית קארין באומן. אינסטגרם, צילום מסך
יהודית קארין באומן/צילום מסך, אינסטגרם

מותה הטראגי במאי 2023 של הדוגמנית המנוחה קארין באומן ז"ל, בעקבות התמודדותה עם מחלת האנורקסיה, שבר לבבות ברחבי הארץ על האובדן. מאז עלו טענות מצד אמה יהודית באומן ובעלה, שימי תבורי, על רשלנית רפואית.

על פי אותם הטענות, קארין הורדמה שלא בהסכמת האפוטרופוס (יהודית אמה), מה שלבסוף גרם לכך שהיא נפטרה. כזכור באומן ז"ל היתה חולה במשך שנים ארכות באנורקסיה ובבולמביה, נכנסה ויצאה מאשפוזים עד מאי 2023, כאמור, כשלצער כולנו היא נפטרה.

כעת, הגיע לידי וואלה סלבס המכתב שנשלח למשרד הבריאות על ידי עורך הדין של המשפחה, עו"ד רן שפירא ויחד עם עו"ד אריאל גולד שמייצג את התובעים.

לדברי עו"ד שפירא, ב-22 מאי 2023, כבכל הפעמים, פנתה המנוחה ל'איכילוב' בשל זיהום, ואושפזה במחלקה לטיפול נמרץ. בעת אשפוזה, כך נטען, שוחחה אמה עם רופאיה של המנוחה, וביקשה מהם מפורשות שלא לבצע הרדמה, וזאת על רקע האזהרות הקשות של ועדת האתיקה, וכן נוכח המלצותיהם של רופאי המנוחה, שטיפלו בה במסגרת המחלקה הפנימית המייעצת.

קארין באומן. אינסטגרם, צילום מסך
קארין באומן/צילום מסך, אינסטגרם
עו"ד רן שפירא. גולן קריאו, באדיבות המצולמים
עו"ד רן שפירא/באדיבות המצולמים, גולן קריאו

אלא שעל פי הנטען, חרף כל זאת ובניגוד גמור לבקשותיה של באומן-תבורי, בשעות הערב של יום אשפוזה, הוחלט להרדים ולהנשים את המנוחה, וזאת מבלי לפנות אל האם ולקבל את רשותה. למחרת היום, הידרדר מצבה של המנוחה, והיא הלכה לעולמה בטרם עת, על פי דבריו של עורך הדין.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully