וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן כספית תוקף את יאיר נתניהו בנופש: "בטלן הגולה עם בת לוויה"

עודכן לאחרונה: 9.7.2024 / 12:48

העיתונאי בן כספית פרסם תמונות פפראצי של יאיר נתניהו ללא חולצה כשנכנס לטבילה במים, במהלך החופשה שלו בארה"ב ונכנס בו בכל הכוח

בן כספית נגד יאיר נתניהו. דיילי מייל / ראובן קאסטרו, עיבוד תמונה
בן כספית נגד יאיר נתניהו/עיבוד תמונה, דיילי מייל / ראובן קאסטרו

הצ'ילבות הגדולות של הביצה הפוליטית, בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו והעיתונאי בן כספית, ממשיכים להתלכלך אחד על השני ברשתות החברתיות. לא צריך יותר מחיפוש גוגל פשוט כדי למצוא את המקרים הרבים בהם השניים פתחו פה, תקפו זה את זה ולא בחלו מלהשתמש בכינויי גנאי (מאוד בוגר).

הפעם קרב החתולות חודש בעקבות תמונות של נתניהו ג'וניור שנהנה מטבילה במים העכורים של פארק יוסמיטי. כספית העלה את התמונות של בנו של ראש הממשלה, שלא היה לבד - אלא עם בחורה אלמונית.

"אם שאלתם את עצמכם איפה בטלן הגולה, אז הנה הוא", פתח העיתונאי את הפוסט שהעלה לחשבון הפייסבוק שלו והמשיך: "עם בת לוויה ושני מאבטחים, על חשבוננו", תקף.

כזכור, גם בחודש מרץ האחרון כספית נכנס בנתניהו הצעיר: "הוא מתגלה לא רק כספחת פוליטית, מבוע של הסתה ושנאה, ופירומן סדרתי, אלא גם כאסון מדיני. הליצן הנ"ל, בטלן בן 32 שעדיין חי על חשבוננו, מפמפם ברשתות החברתיות תיאוריות קונספירציה מטורללות (כמעט כמוהו) על האמריקאים / ה־CIA / מחלקת המדינה".

הפוסט של בן כספית. פייסבוק, צילום מסך
הפוסט של בן כספית/צילום מסך, פייסבוק

תגובתו של העיתונאי הגיעה בעקבות טענותיו של בנו של ראש הממשלה על כך שגורמים בכירים בארה"ב מעורבים בהפגנות בישראל. מי שהגיב בנושא היה גם תומאס ניידס, מנכ"ל התאגיד האמריקני הנסחר בבורסה לניירות ערך בניו יורק, "מורגן סטנלי", שהבהיר שמדובר בהמצאות חסרות שחר: "לא היה לנו שום הקשר למחאה. זה דבר יפה, זאת דמוקרטיה. אנשים יוצאים למחות נגד הרפורמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully