וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטלי דדון נגד יום השיבוש: "העם הזה לא משובש גם ככה?"

עודכן לאחרונה: 7.7.2024 / 13:14

הפגנות יום השיבוש במחאה נגד הממשלה במלאות 9 חודשים לפרוץ המלחמה החלו הבוקר ומי שלא יכלה לעבור על כך בשתיקה היא המשפיענית נטלי דדון: "אל תעניקו לאויב נחת"

נטלי דדון. אלה בר, באדיבות המצולמים
נטלי דדון/באדיבות המצולמים, אלה בר

אי אפשר להתעלם מכך שממשלת ישראל שמה פס על אוכלוסייה גדולה מאוד כבר תקופה ארוכה ועם כל הקלישאה שיש באמירה - איבדה כל שביב של בושה. בניסיון נואש להשבת את תשומת ליבם של מי שאמורים להיות נבחרי הציבור, הבוקר החלו מחאות רבות בציון תשעה חודשים למלחמת חרבות הברזל שהתחילה במחדל השבת השחורה.

המשפיענית נטלי דדון יצאה נגד המהלך: "יום שיבוש!", פתחה את הפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, "ביטלתי את ההרצאה שלי להערב, ככה במקום לחבק אתכם היום החזרתי לכולם את הכסף של הכרטיסים והעדפתי שלא תעמדו בעצבים בכבישים. אבל אני באמת לא האישיו, אני עם האכזבה מתמודדת".

"גם ילדים שפספסו קייטנה הבוקר וגם אזרחים מתוסכלים... נתמודד. תגידו רגע, העם הזה לא מספיק משובש גם ככה?! באמת אני שואלת? אין דרכים אחרות להביע את השברון שכולנו נמצאים בתוכו? אין יוזמות שיקרבו בינינו במקום לשבש את החיים לעם שכל כולו משובש גם ככה בימים האלו?!"

הפוסט של נטלי דדון. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של נטלי דדון/צילום מסך, אינסטגרם

"ואת מי זה משרת אם לא את האויב?! אותנו בטוח לא, שיבוש זה הדבר האחרון שהעם זקוק לו. אחדות, תקשורת מכבדת, חיבוק והכלה של כל החושב אחרת ממך... ועוד יוזמות שכאלה. כולנו על הקצה, כולנו כואבים, כולנו מלאי ביקורת, גם אני".

"כולנו צמאים למציאות אחרת! שיבוש אני מאחלת לאויבים שלנו, לא בתוכנו, כל כך לא. לחיי ימים מאוחדים, לא משובשים. עם ישראל חי!", הדהדה פעם נוספת את האמירות והמסרים החלולים, שהפכו ללא יותר מסיסמאות ריקות מתוכן.

לבסוף הוסיפה בפאסיב אגרסיב המוכר: "אין ימין ושמאל! יש אותנו ויש אותם, יש ברור בין לטוב לרע. אל תעניקו לאויב נחת, האחדות שלנו תפרק אותם! יום לנשום! אקסטרה סבלנות עם יקר, גם אם יש שבחרו לשבש קצת".

  • עוד באותו נושא:
  • נטלי דדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully