וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקי אבני מעדכן במצב אחיינו שנדקר בפיגוע בכרמיאל

עודכן לאחרונה: 4.7.2024 / 15:55

השחקן קיבל אתמול את ההודעה ממנה כולנו חוששים כבר תקופה ארוכה מידי, על כך שאחיינו, סמל נתן שמעון אבני, נפצע בפיגוע בכרמיאל. עכשיו הוא מעדכן במצבו ומודה לכולם

אקי אבני. אינסטגרם, צילום מסך
אקי אבני/צילום מסך, אינסטגרם
סמל נתן שמעון אבני ואביו קובי. תיעוד ברשתות החברתיות על פי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
סמל נתן שמעון אבני ואביו קובי/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות החברתיות על פי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הפיגוע שהתרחש אתמול בכרמיאל הצליח להעלות עוד יותר את מפלס החרדה שכולנו חווים בימים אלה, חלק יותר וחלק פחות. עם חשיפת הפרטים על המקרה הקשה בו נרצח בדם קר אלכסנדר יקימינסקי ז"ל, נגלה שגם אחיינו של השחקן אקי אבני, סמל נתן שמעון אבני, היה נוכח במקום ואחרי בדיקה אומת שהוא זה שנטרל את המחבל מלהמשיך במסע הרצחני שלו.

בפוסט שהעלה השחקן לחשבון האינסטגרם שלו, הודה לכל האנשים שדאגו, עזרו והתפללו, ועדכן במצב הבריאותי של אחיינו: "נתן שמעון אבני. תודה לצוותי הפאראמדיקים של מגן דוד אדום, תודה לצוות טיפול נמרץ של בית החולים לגליל בנהריה, תודה לצוות הטראומה והפסיכולוגיה, העובדים הסוציאלים, והמשק של בית החולים, תודה על הצוותים של ר"ם 2, תודה לכל מי שמתפלל עליו ולכל מבקשי שלומו, ברוך השם נתן יצא מטיפול נמרץ".

"נתן עטוף בחיבוק משפחתי חם והכי חזק שיש בעולם מהמשפחה, ועם ישראל כולו. נתן תמיד היה הגיבור שלנו ועכשיו כל עם ישראל יודע שהוא גיבור. נתן נדקר שלוש פעמים בחזה מידי המחבל בן העוולה בקניון בכרמיאל, התעשת, קם, וחיסל את המחבל ביריות, ובכך מנע את המשך מסע ההרג".

הפוסט של אקי אבני על סמל נתן שמעון אבני. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של אקי אבני על סמל נתן שמעון אבני/צילום מסך, אינסטגרם

"אנו מחבקים ושולחים בלב כואב את תנחומינו למשפחתו של חברו אלכסנדר יקימינסקי הי"ד, שנרצח בידי בן העוולה. יש כל כך הרבה אנשים מדהימים בעם הזה, כל כך הרבה נתינה ושותפות גורל, כל כך הרבה לב, כל כך הרבה עוצמות. אנחנו בהזדמנות היסטורית ובמלחמה על המדינה אליה חזרנו אחרי אלפי שנים, ואותה הצלחנו להקים על נס במשך 76 שנים, המלחמה הזאת היא בפיתחו של כל אחד מאיתנו, רק אנחנו יכולים לשמור עליה, אין אחר מלבדינו, זה הזמן להיות חזקים, והכי חשוב להיות אחד בשביל השני", סיים את המסר המחזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully