וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמזור אדום: איפה בילה שי אביטל במשך שעות?

עודכן לאחרונה: 4.7.2024 / 13:32

אחרי שנמלט להולנד, נרדף והוסגר חזרה לארץ, להמשך ההליך המשפטי נגדו, האם הסוכן שי אביטל המואשם בעבירות מין חוזר לשגרה?

שי אביטל בדיון הארכת מעצרו, 4 בינואר 2022. ניב אהרונסון
שי אביטל בדיון הארכת מעצרו, 4 בינואר 2022/ניב אהרונסון

שמו של סוכן הדוגמניות לשעבר שי אביטל, המואשם בביצוע עבירות מין, עלה השבוע פעם נוספת לכותרות אחרי בשיא חוצפתו הגיש תביעה נגד המיוצגת מספר 1 שלו לשעבר, הדוגמנית ואשת העסקים נטע אלחמיסטר, בטענה שהיא חייבת לו חמישה מיליון שקלים על הפרת הסכמים עם מותג הביוטי קלה, לטענתו.

כעת אנחנו רואים התפחות גם בכיוונים אחרים, בתקווה שלא ישכח לאותת. כזכור, משנת 2021, כשהתפוצצה הפרשה, אביטל מן הסתם הפסיק את שגרתו ונראה שיש לו עוד חוב להשלים.

מקורבים לוואלה סלבס בילו בקורס נהיגה מונעת, עם כאלו שהיו צריכים ריענון נהיגה או "סתם" אספו נקודות על עבירות תנועה ונחשו מי היה אחד מהם? סוכן הדוגמניות לשעבר, שבילה שעות יחד עם עוד נהגים שנזקקו לשעות ריענון.

מטעמו של שי אביטל לא נמסרה תגובה.

כזכור, בתגובה לתביעה נגד אלחמיסטר נמסר מטעמה: "אנו דוחים בשאט נפש את תביעת הסרק החצופה של שי אביטל, עבריין נמלט, שנתפס בהולנד והוסגר לישראל בהאשמות פליליות חמורות. שי אביטל שימש בעבר כסוכנה של נטע אלחמיסטר, ועם היוודע ההאשמות החמורות כלפיו ועובדת בריחתו מהארץ על מנת להימלט ממעצר, הודיעה נטע אלחמיסטר על הפסקת הייצוג על ידו, ובהתאם לכך הודיעה גם החברה לאביטל על ביטול כל קשר עימו, וזאת כבר ביום 23.8.21".

  • עוד באותו נושא:
  • שי אביטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully