וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצא האח הגדול תום ברכה מגיב לסערה: "יצאתי אידיוט"

עודכן לאחרונה: 4.7.2024 / 10:21

על אף שתום ברכה היה המודח השלישי מבית "האח הגדול", פרידה והדר עדיין אוספות את השברים שהוא השאיר. אחרי הפרק הטעון ששודר אתמול - הוא החליט להגיב על הכל | צפו

הסטורי של תום ברכה/אינסטגרם צילום מסך
תום ברכה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תום ברכה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

המשחק של המודח השלישי מבית האח הגדול, תום ברכה, בדיירות פרידה עוזיאל והדר שירי, הצליח למצוא את דרכו חזרה אל המתמודדים שעדיין מנסים להשיג את מיליון השקלים בבית המפורסם במדינה, בפרק ששודר אמש (רביעי).

אחד מהרגעים היותר מרגשים של הפרק הייתה שיחת הסולחה בין פרידה להדר, שהפעם הרגישה יותר אמיתית מהקודמת, אולי בגלל שבפעם הראשונה פרידה - והרבה מהקהל בבית - ראו צד הרבה יותר אנושי ורגיש מצד הדר, כשהתפרקה לקראת סוף היום האינטנסיבי שעברה.

בתגובה לכל הדרמה, תום החליט להעלות סטורי לחשבון האינסטגרם שלו, בו התייחס לכל הפרשה: "לא נראה לי אף פעם הסתכלתי על טלפון ודיברתי, קצת מביך, אבל אני רוצה להגיב על הפרק שהיה היום ועל הראיון שהבאתי דקה אחרי שיצאתי מהבית".

"דבר ראשון, כשראיתי את זה - אני מרגיש שיצאתי אידיוט, אמיתי, זה היה לא אחד הרגעים הטובים שלי. יצאתי מהבית, הייתי בבאסה, הייתי בסערת רגשות כזה, לא הצלחתי להירדם, קיבלתי המון הודעות מחברים, זה היה ככה, זה היה ככה".

השיחה של הדר ופרידה. רשת 13, צילום מסך
השיחה של הדר ופרידה/צילום מסך, רשת 13

"לא הספקתי לראות את הפרקים, הגעתי מאוד חם ונראה לי שראו את זה גם, ואמרתי דברים קצת נראה לי קשים או... בכל מקרה", קטע את עצמו והמשיך: "רציתי להגיד שזה לא מה שאני חושב, והתראיינתי אחרי זה עוד הרבה מאוד פעמים, ואני בטוח שלהיות בבית ולשמוע את הדברים האלה זה אולי אחד הדברים המבאסים, ולראות את זה ו... לא להגיב".

"זה נראה כאילו דיברתי מהאגו ואני חושב שהיה שם הרבה אגו, וזהו אני מתבאס על זה ורציתי לשתף", חתם ברכה את ההתנצלות.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully